Kaks aastat Kanal 2 juhina tegutsenud Kris Taska ametist lahkumise põhjuseks on väidetavalt tülliminek reklaamiagentuuridega, kirjutab Eesti Ekspress.
Kanal 2 nõukogu esimees Mart Kadastik ei eitanud probleeme reklaamiklientidega, kuid see ei ole tema sõnul Taska lahkumise põhjuseks.
Eelmise aasta lõpus ei täitunud Kanal 2 reklaamimahud, lisaks loobusid kaks reklaamiagentuuri koostööst telekanaliga.
Taska ise kinnitas lahkumist omale soovil, et otsida uusi väljakutseid. Kris Taska on Kanal 2s töötanud firma sünnist saadik, kokku seitse aastat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
86-protsenti Kanal 2-st kuulub Norra kontsernile Schibsted, kes omab ka 92,5% Postimeest ja mitmeid ajakirju kirjastavast ASist Eesti Meedia.