Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Klienditsooni kujundust tasub paari aasta tagant uuendada
Täpset retsepti, kui tihti võiks muuta büroo sisekujundust, on raske anda, kuid klientidega suhtlemise alad võiks iga 2?3 aasta täielikult uuendada.
Heaks indikaatoriks on ka asutuse töötajad ? kui neil on tekkinud ebamäärane rahulolematus, võib põhjus olla kulunud ja moraalselt väsinud ümbruses. Luitunud ja moestläinud ruumid tööindu ei suurenda. Oma töötajatest hooliv firma saab ruumide värskendamisega inimesi täiendavalt motiveerida.
Mõnikord võib tuttavatelt küsida, mis mulje teie büroo jätab. Kõrvaltvaatajale paistab olukord tihti täpsemini kui endale.
Sisekujunduse põhjalik muutmine eeldab kahtlemata ressursse, mida liiga sageli eraldada pole võimalik. Kui mööblit soetades on kõiki vajadusi arvestatud ning kvaliteedile järeleandmisi ei tehta, peavad lauad-toolid vastu 5, 10 ja enam aastat. Seina- ja põrandakattematerjali vahetuse võiks planeerida varasemaks.
Kiirelt arenevates firmades muutub koosseis ja ruumide suurus, see sunnib ka tihemini kujundust muutma. Kui mööbel on hangitud muutmisvajadusi arvestades ? ratastel, kergesti ümberpaigutatav, igast küljest vaadeldav ? siis tekib juba töölaudu ümber grupeerides uus kujundus. Kui aga aastaid seina ääres seisnud kappi nihutades paistab pleekimata värv, tuleb enne mööbli ringipaigutamist remont ette võtta.
Klientidega suhtlemise alad tuleb sagedamini kriitilise pilguga üle vaadata. Seda tsooni võiks 2?3 aasta tagant ka täielikult muuta.
Autor: Mari Efros