Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sideamet tõrjub Eesti Telefoni hinnatõusukava
Sideamet blokeerib tõenäoliselt Eesti Telefoni kavandatavat eratelefonide kuutasude tõstmist, sest selle põhjenduseks olev audiitorhinnang ei vasta nõuetele, kirjutab Postimees.
Eesti Telefon (ET) on esitanud sideametile audiitorfirma Deloitte Tousche aruande, mille järgi maksab universaalteenuse osutamine sidefirmale 237 krooni kliendi kohta kuus. Universaalteenuse kohustus sunnib ETd pakkuma klientidele telefoni-, interneti- ja taksofoniühendust ning tasuta ligipääsu hädaabinumbritele.
Sideameti pressiesindaja Marge Enslingi sõnul ei pruugi sideamet ET kuluarvestuse põhimõtetega nõustuda, mis tähendaks ka hinnatõusu kava tagasilükkamist.
'Põhimõtteliselt on see nii,' tunnistas Ensling. 'ET esitas meile külle universaalteenusega liitumise kulude arvestuse, kuid lõpptarbijale osutatavate teenuste hindade kalkulatsioone pole esitanud. Tegemist on siiski kahe erineva hinnaga.'
Oma nägemuse Eesti Telefon esitatud auditi ja hinnatõusu kavade kohta esitab sideamet avalikkusele järgmisel esmaspäeval.