Eesti juhtiv mobiilioperaator EMT hakkab pakkuma ettevõtetele võimalust edastada klientidele reklaami mobiiltelefoni tekstisõnumi kujul, teated jõuavad vaid neile, kes nõus on, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Väga paljud ettevõtted on meie poole pöördunud sooviga SMSi teel klientidele reklaami edastada,? ütles EMT avalike suhete juht Kaja Pino. Tema sõnul võiksid võimalust kasutada suured supermarketid ja poeketid, kellel on pakkuda allahindlusi.
Tele 2 arendusjuht Timo Mitt ütles, et sõnumitega suunavad reklaami klientidele ka Tele 2 partnerid. ?Tegime näiteks koostööd kauplusega Sportland, kes suunas läbi meie võrgu reklaami klientidele.?
Radiolinja aktiveeris suvel Maksimarketite piirkonnas kärjeteate ?Maksi suvehind?. Sõnumi saatmisel infonumbrile oli klientidel võimalus saada infot Maksimarketi pakkumistest.
Kaja Pino ennustab lähiajal lühisõnumite kaudu saadetava reklaami hüppelist suurenemist.
Mobiilside lisaväärtuste arendamise ja haldamisega tegelev ettevõtte Mobi Solutions, kavatseb tulla turule mitme uue lahendusega. ?Loomisel on platvorm, kuhu iga inimene saab lisada enda valmistatud mobiiltelefonilogo. Seda saavad teised läbi interneti tellida ning seetõttu võib igaüks raha teenida,? ütles peaministri endine nõunik, ettevõttega seotud Linnar Viik. Lisaks loodab Viik turule tuua SMS-teenuse, mille alusel võib järgmisel päeval ilmuvaid lehti lugeda juba eelmise päeva õhtul, mil need trükkikotta lähevad.
Tekstisõnumiga seotud uudistootega tuleb turule ka Radiolinja, kes annab välja raamatu, mille näol on tegu teadaolevalt maailma esimese sms-kogumikuga.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.