• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 12.06.02, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Euroliidu rahastatav Pärnu maantee kapitaalremont takerdus

Euroopa Liidu osalisel rahastamisel alustatud Pärnu maantee Pääsküla-Ääsmäe vahelise teelõigu remont takerdus ettenägematute muudatuste tõttu.
Maanteeameti kinnitusel on probleemidele juba lahendus leitud ning töö lõpetatakse tähtajaks, kirjutab Eesti Päevaleht.
Teeremondi peatöövõtja ASi Talter juhataja Sven Pertens ütles, et ehitustööde seiskumise põhjuseks on kolm aastat tagasi tehtud ehitusprojekti mittevastavus praegusele olukorrale.
Näiteks nägi esialgne projekt ette remonditavatel lõikudel viiesentimeetrise asfaldikihi eemaldamist, kuid roopad on teel sügavaks muutunud ja freesida tuleks rohkem.
?On kaks võimalust, kas freesida sügavamalt või panna roobastesse tasandusasfalti,? ütles Pertens. Mõlemal juhul on tarvis lisaraha ja praegu käib otsustamine ning muudatuste kooskõlastamine, sõnas ta.
Tee-ehitust takistab ka Maksimarketi ehitamisega tekkinud probleem. ?Kui teed projekteeriti, siis Maksimarketit veel polnud,? ütles maanteeameti välisabi programmide osakonna juhataja Urmas Konsap. Nüüd on tehtud sinna laiendusi, mahasõite ning paigaldatud kaableid ja muid kommunikatsioone, mis projektis ei kajastu.
Konsapi sõnul on Euroopa Liidu rahastamisel remonditaval teelõigul tekkinud probleemide lahendamine keeruline. ?Kui on vaja, küsitakse ettevõtjalt uued hinnad,? selgitas Konsap. ?Siis käivad hinnaläbirääkimised. Uuritakse, kas hinnad on vastavad, et kas ei ole liiga kõrge hind jne. Seejärel vormistatakse muudatus, mis kooskõlastatakse ELi komisjoni delegatsiooniga Eestis,? ütles ta.
Konsapi sõnul peab maanteeamet otsima üles kõik kooskõlastused, mis on tehtud seoses Maksimarketi ehitusega ning leidma üles kommunikatsioonide omanikud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele