• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 25.06.02, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi keti käive ulatus mullu Balti turul 4,3 miljardi kroonini

Rimi 67 kauplustega opereeriva ICA BalticŽu käive ulatus mullu kolmes Balti riigis kokku 4,3 miljardi kroonini.
ICA aastaraamatu andmeil kasutab ICA Baltic turu erinevuse tõttu igas Balti riigis erinevat strateegiat. Lätis peab ICA Baltic ennast turuliidriks, omades 12-13 protsenti jaekaubandusturust. Lätis opereerib ettevõte 29 kauplusega.
Leedu turul näeb ICA Baltic end aregupositsioonis, omades 7-8 protsenti turust. ICA Baltic opereerib Leedus 36 kauplusega.
ICA Balticu postsioonist Eesti turul rääkides kasutatatakse aastaraamatus terminit 'sissejuhatav faas' ja mainitakse 2001. aastal tegutsenud kahte kauplust. Eesti omapärana näeb ICA arengut suuremate üksuste nagu seda on supermarketid ja hüpermarketid suunal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samuti mainitakse suurt konkurentsi Eesti turul ja nimetatakse ICA Balticu Soome konkurendi Kesko suurt aktiivsust siinmail.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele