Tarbijad esitasid ametile 162 avaldust, millest 43,2% puudutas kaubandust ning 41,9% teenuseid.
Kaubanduses puudutas 94% probleemidest tööstuskaupu ning 6% toidukaupu. Traditsiooniliselt oli enim probleeme jalatsitega, järgnesid arvutid ning arvutikaubad, telefonid, sidevahendid ja rõivad.
Teenuste osas valmistasid tarbijatele probleeme telefoniteenused (10,3%), autoteenindus, turismiteenused ning transporditeenused (kõik 8,8%).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reklaami puudutas kaheksa avaldust.
Tarbijakaitseameti info ning nõustamistelefon andis oktoobris nõu 1016 tarbijale. Esimest korda sel aastal ületas kõnede arv tuhande piiri.
48% juhtudest oli probleemiks kaubad. Enim oli probleeme tööstuskaupade kvaliteediga, 482 juhtumit.
19% oli probleeme teenustega. Esikohal ehitusteenustega seotud probleemid ? 27 juhtumit. Küttega oli samuti 27 probleemi, veega 18, hooldustöödega 16 ning elamuaseme kuludega 8. Elektriteenustega seoses oli küsimusi 16 tarbijal.