Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Banaani ja maasikaga
Kuigi põrsas Limpa hittlooga telereklaam on juba niigi parajalt tähelepanu ja aupaistet kogunud, pidasime reklaamiagentuuris Ecwador seda veel ühe kummarduse vääriliseks. Nii valisimegi seekordseks reklaamileiuks Saatchi & Saatchi loodud banaani-maasika limonaadi teleklipi.
Praegusel sügiseselt lagedal reklaamimaastikul ei pruugi silma paistmiseks üleliia originaalitseda. Ometigi on põrsake ääretult tubli. Limonaadipudelist jõudu ammutanud, seab ta häälde bänd?okeeled ja laseb valla laulujoru. Tema seljataga sirguvail kaktus-banaanidel avanevad maasikõied ning innustatuna särtsakast muusikast võtavad banaanid nõuks tantsule asuda. Päris jabur, kas pole? Tõesti, kuid reklaamis peabki olema midagi teistmoodi või valesti. Just omanäolisus on teinud limonaadireklaamist paljude televaatajate lemmiku.
Jah, muidugi - ei piisa sellest, kui reklaam meeldib. Mitmetele väärt taiestele on ette heidetud, et nad ei suuda tarbija mällu söövitada toodet ennast. Ehk siis kauplusesse jõudnuna inimene enam ei mäletagi, mida see vahva reklaam osta soovitas. Kui aga põrsakese laulu sõnad kõlavad ?oo banaana maasikaga?, siis vaevalt reklaamitava toote poes meenutamine suuri raskusi tekitab. Muusikavideo fännide esmatutvumine limonaadiga peaks olema seega garanteeritud. Kui aga jook ise ei juhtu maitsema, pole põrsakest mõtet süüdistada ? tema tegi oma tööd igati pühendunult ja professionaalselt!