Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bravocomi müüdud kõnekaartide arv pole veel selgunud
?Seda küsimust ma natuke kartsin,? kommenteeris müüdud kõnekaartide teemat Bravocomi juht Peep Põldsamm. ?Asi nimelt selles, et meil on kõnekaartide müügipunkte üleriigiliselt üle 600, need aga ei ole reeglina on-line-ühenduses.? Ta lisas, et seetõttu tuleb kuu kohta müügiaruanne alles sellele kuule järgneva kuu alguses. ?Kuna tulime alles paar nädalat tagasi turule, ei ole me veel arusaadavalt ühtegi aruannet müügivõrgust saanud,? märkis Põldsamm.
Põldsamm ütles, et minimaalselt järgneva poole aasta jooksul ei ole Bravovom enda edukuse kriteeriumiks seadnud mõõta klientide arvu. ?Uue turuletulijana on ka naljakas mõõta kaks nädalat turul olnud ettevõtte ja 7?13 aastat turul olnud ettevõtete vastavaid numbreid,? rääkis ta. ?See oleks sama, kui helistada näiteks Tallinki esimese laeva kaptenile tema esimese reisi ajal Tallinna sadamast väljumisel ja küsida, kui suur te turuosa on.?
Põldsamm rääkis, et Bravocomil ei ole sama ärimudel kui tänastel võrguoperaatoritel. ?Ja seetõttu ei ole me endale seadnudki eesmärgiks saada EMTks või Radiolinjaks või Tele2ks, sealhulgas ka kliendiarvu mõttes,? lisas ta. ?Kuna soovime endast välja kujundada teenindusliidrit, siis meie tänaseks eesmärgiks on teenindusega seotud protsesside tõrgeteta ja sujuv töölesaamine.?
Põldsamm ütles, et kui fookuses oleks klientide arv kiiresti üles saada, siis kindlasti toimuks see teeninduskvaliteedi arvel. ?Siis me oleksime tulnud turule ka odavate või lausa tasuta hinnapakettidega ja meie reklaam ja pakkumine oleks olnud suurusjärgu võrra agressiivsem,? märkis ta. ?Tasuta teenusega aga teeninduskvaliteeti ei taga, turul tahame olla pikaajaliselt ning seepärast üritame lühiajaliste eesmärkide nimel pikaajalise strateegia suhtes vigu mitte teha.?
Põldsammi sõnul plaanib Bravocom oma tulemused klientide arvu, korduvtulu ning teenuse mahunäitajate suhtes teha alles järgmise aasta alguses, seda jooksva aasta kahe viimase kuu suhtes. ?Isegi nendest tulemustest ei ole võimalik mingit trendi välja lugeda, aga aasta lõpu seisuga ikka tibusid loetakse, eks siis meie ka,? ütles ta.
Bravocom pakub teenuseid Radiolinja võrgus.