Aasta lõpu seisuga oli mobiilside teenusoperaator Bravocom müünud kokku enam kui 8900 lepingulist ja kõnekaarditeenuse liitumist, teatas ettevõte.
Müüdud liitumiste koguarvust moodustavad ligi kümnendiku Bravocomi ärikliendiliitumised. Eraklientidele müüdud Rahvamobiil Zorro mobiiliteenustest moodustavad üle poole kõnekaardiliitumised.
?Meie eesmärgiks ei ole üksnes odavate baasteenuste pakkumine, nagu niinimetatud säästuoperaatoritel või operaatorite säästupakettidel. Täisfunktsionaalse ehk laia teenusevalikut pakkuva mobiilioperaatorina taotleme me teenindusliidri positsiooni,? lausus Bravocomi juhatuse esimees Peep Põldsamm. ?Samas teadvustame endale, et klientide usalduse võitmisele ja hoidmisele suunatud plaan saab olla vaid pikaajaline ning seetõttu ei ole me kunagi kavandanud klientide arvu dramaatilist kasvu,? lisas ta. ?Arvestades 3 aasta peale tehtud 50 000 liitumise prognoosi, oleme aga graafikus?.
Põldsamm märkis, et Bravocom hakkab liitumiste statistikat regulaarselt avaldama kaks korda aastas ? jaanuaris ja juulis. ?Me ei soovi mõttetut võidujooksu suurte operaatoritega, kel on võimalus väga lihtsalt arvudega manipuleerida, kliendinumbreid eri teenusepakettide alt sobivalt ümber tõstes ja esitledes, ? lausus Põldsamm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Bravocom on Eesti esimene mobiilside teenusoperaator, eristudes säästuoperaatoritest ning säästupakettidest oma mobiilsidesüsteemide olemasolu ja laia teenusevaliku poolest. Bravocom on Eesti ainus 100protsendiliselt kohalikul kapitalil põhinev mobiilioperaator. Ettevõte pakub eraklientidele lepingulist ja kõnekaarditeenust Rahvamobiil Zorro ning äriklientidele Bravocomi kaubamärgi all.
Lisainfo:
Peep Põldsamm
juhatuse esimees
Artikkel jätkub pärast reklaami
545 10100