Tallinna Piimatööstusele kuuluv mahla-brand Largo plaanib uute toodete ja pakenditega haarata kuni 15 protsenti Eesti mahlaturust, teatas ettevõte.
Tallinna Piimatööstuse juhatuse liikme Siret Liivamägi sõnul võttis Largo esimese mahlatootjana maailmas kasutusele uued käepärast Pure-Pak Curve pakendid.
Liivamägi usub, et toote- ja pakendiuuendused aitavad Largol paremini eristuda ning uue lähenemise, müügitöö ümberkorraldamise ja pikaajaliste kogemustega suudetakse läbi lüüa ja seista vastu üha karmimale konkurentsile mahlaturul. 'Tahame lähiaastatel saavutada Eestis 10-15 protsendise turuosa,' ütles Liivamägi.
Praegu on Largo mahlade turuosa erinevatel hinnangutel 5 ja 10 protsendi vahel.
Artikkel jätkub pärast reklaami