• OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 25.10.05, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Largo loodab uute pakendite toel haarata 15 protsenti Eesti mahlaturust

Tallinna Piimatööstusele kuuluv mahla-brand Largo plaanib uute toodete ja pakenditega haarata kuni 15 protsenti Eesti mahlaturust, teatas ettevõte.
Tallinna Piimatööstuse juhatuse liikme Siret Liivamägi sõnul võttis Largo esimese mahlatootjana maailmas kasutusele uued käepärast Pure-Pak Curve pakendid.
Liivamägi usub, et toote- ja pakendiuuendused aitavad Largol paremini eristuda ning uue lähenemise, müügitöö ümberkorraldamise ja pikaajaliste kogemustega suudetakse läbi lüüa ja seista vastu üha karmimale konkurentsile mahlaturul. 'Tahame lähiaastatel saavutada Eestis 10-15 protsendise turuosa,' ütles Liivamägi.
Praegu on Largo mahlade turuosa erinevatel hinnangutel 5 ja 10 protsendi vahel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele