• OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,56%6 398,85
  • DOW 300,01%44 467,72
  • Nasdaq 1,04%21 348,59
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,72
  • OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,56%6 398,85
  • DOW 300,01%44 467,72
  • Nasdaq 1,04%21 348,59
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,72
  • 17.10.06, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ümberehitus Ülemiste ristmikul paisutab ummikuid veelgi

Aasta lõppu plaanitud ehitustööd Ülemiste ristmikul sunnivad vedajaid oma tööd ümber korraldama, kirjutab Äripäev.
Tallinna linnavalitsus valmistub uueks katseks vähendada liiklusseisakuid linna sissesõidul Ülemiste ristmikul.
Abilinnapea Olga Sõtniku sõnul on riigihanke ettevalmistused lõpukorral ning ehitustööde algus sõltub vaid projekti tingimustest ning ilmastikuoludest. "Võimalik, et ehitustöid alustatakse selle aasta sees, ehk on saab sõlmida lepingu töövõtjaga detsembri paiku," lausus Sõtnik.
Teetöödega kaasnevate liikluspiirangute ning ümbersõitude tõttu tuleb aga vedajatel arvestada suurema ajakuluga kaupade laiali veol.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lennujaama külje all puu- ja köögiviljade jae- ja hulgimüügiga tegeleva Rigual ASi logistikajuhi Margus Lepasaare hinnangul kulub praegu kaupa vedavatel autojuhtidel keskmiselt 15% tööajast Ülemiste ristmikul ummikus seistes.
"Oleme leppinud sellega, et kehva asukoha tõttu ei saa me selle ristmiku tõttu voolavat tarnet lubada," kostis Lepasaar, kelle arvates kasvatab planeeritav ümberehitus autojuhtide töö ületunde, mis tuleb omakorda ettevõtte kuludesse kanda.
Ummikud ei tohiks olla ulatuslikud, samuti ei panda liiklust päris kinni.
Toivo Viilep, K-Projekt ASi projekteerimisdirektor Ka Rimi Eesti Food ASile logistikateenust osutava BalDis Estonia OÜ transpordijuht Aivar Samet kinnitas ristmiku ümberehitusega lisanduvaid probleeme. "Ummikutes seisavad ju kaubaautod ning kaubavoogude pidurdumine ajaliselt on vältimatu," kommenteeris Samet, miks veoste kohaletoimetamine hakkab pikenema.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 16 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele