• OMX Baltic−0,11%294,39
  • OMX Riga−0,12%915,64
  • OMX Tallinn−0,47%1 976,56
  • OMX Vilnius0,16%1 235,05
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 283,93
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,21
  • OMX Baltic−0,11%294,39
  • OMX Riga−0,12%915,64
  • OMX Tallinn−0,47%1 976,56
  • OMX Vilnius0,16%1 235,05
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 283,93
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,21
  • 16.03.07, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Jaguar XF-I

Automedia spioonfotograafidel õnnestus Rootsis talvetestidelt tabada varajane Jaguar XF-I prototüüp, mis peaks ka tootmisse minema.
Auto parkis muuhulgas ka oma eelkäija Jaguar S-Type-I kõrval. Pärast seda, kui auto kontsepti näidati mitmel autonäitusel, näitavad need pildid, et Jaguar on oma esialgset uhket plaani mõnevõrra koomale tõmmanud. Mõned peamised komponendid nagu A-piilar ja iluvõre on jah samaks jäänud, kuid näiteks tagatuled ja ukselingid on täiesti erinevad. Veel näitavad spioonifotod, et tootmisse mineval autol on vähem kupeelik ja rohkem traditsiooniline katusejoon. Viimane oli loomulik käik, et suurendada tagaistujate pearuumi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele