• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,72%6 272,32
  • DOW 300,71%44 800,27
  • Nasdaq 0,93%20 582,35
  • FTSE 1000,36%8 806,37
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,72%6 272,32
  • DOW 300,71%44 800,27
  • Nasdaq 0,93%20 582,35
  • FTSE 1000,36%8 806,37
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • 11.06.07, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadama endine turundusdirektor juhib miljardiäri

Tallinna Sadama endine turundusdirektor Erik Sakkov juhib teist aastat n-ö laevade bensiinijaama ehk punkerdusfirmat AS NT Marine. Krediidiinfo andmetel ulatus ettevõtte käive 2005. aastal 1,75 miljardi kroonini.
Kui mõne aasta eest võis Tallinna Sadama turundusdirektorina töötanud Sakkovi nime tihtipeale leheveergudel kohata, on täna olukord sootuks teine – meediasse satub ta üliharva, kirjutas Saldo.
“Kadunud ma küll kuskile pole. Lihtsalt teen vaikselt oma tööd. Meie firmal pole jaekliente, kes meie tegemiste kohta lehest lugeda sooviksid,” põhjendab ta. “See on business-to-business äri, mis baseerub usaldusel ja kindlal sõnal. Reklaam siin ei aita,” lisab ta.
AS NT Marine on punkerdusfirma ehk laevade bensiinijaam, nagu Sakkov seda nimetab. “Ainus vahe on selles, et kui tavaliselt sõidab klient bensiinijaama juurde ise, siis laevanduses on vastupidi – punkerdaja peab ise tankeriga kliendi juurde minema.” Ja bensiini asemel tarbivad laevad raskeid kütteõlisid ning diislit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sakkovi sõnul on NT Marinel kokku viis punkerlaeva, millega kliente teenindatakse. Ettevõtte klientideks on laevaomanikud, teiste seas kuulub NT Marine klientide hulka näiteks Tallink.
“Töö on äärmiselt huvitav ja pingeline, kuna see majandussektor on mõjutatav kõikvõimalikest regulatsioonidest ning maailmamajanduse arengutest,” ütleb Sakkov.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele