USA majandusajakiri Forbes analüüsis
erinevaid turundusstrateegiaid ja valis välja viis parimat, mis alati
töötavad.
Parim Forbsi meelest on saada sõbraks Google'iga. Kui ettevõte on investeerinud veebilehte, võiks kulutada ka sellele, et suured otsingumootorid nagu Google ja Yahoo! selle üles leiaksid. Google'i teenus AdWord müüb otsingusõnu, millega juhatada kliendid sujuvalt kodulehele. Teine võimalus on palgata otsingumootorite optimeerimise ekspert.
Tihti on väikestel ettevõtetel muu hulgas puudu ka usaldusväärsusest. Aitab mõne tunnustatud nõuniku palkamine. Ka kuulumine erialaliitu, kotta või muusse oma haru esindavasse organisatsiooni tõstab usaldusväärsust.
Pane kliendid tegutsema. Tavaline e-kiri ei ole väga atraktiivne, kuid kui paluda neil midagi teha, on tulemus parem. Edukad on kampaaniad, mille käigus saadavad e-kirja saajad info edasi ka oma sõpradele.
Väikefirmade turunduses on edukaim nipp siiani suusõnaline reklaam. Meelita kliente luues oma veebi blogi, kus nad saaksid infot jagada ja loodetavasti rääkida kui lahe su firma on.
Mis valesti, see uuesti. Keegi ei ole esimese hooga ära jaganud, mis on parim turundusstrateegia. Selle asemel, et panna kõik lootused ühele raadioreklaamile, käivita samaaegselt suunatud gruppidele piiratud mahus mitu strateegiat.