Baltika Grupi augustikuu müügitulu ületas
esmakordselt 100 miljoni piiri, ulatudes 101,3 miljoni kroonini. Grupi jaemüük
kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enam kui poole võrra – 52
protsenti, teatas firma.
Baltika juhatuse esimees Meelis Milder näeb augusti heade müüginumbrite taga edukalt lõppenud allahindlusi ning hästi müüvaid sügiskollektsioone. „Tõime sügisrõivad juba augusti esimeses pooles poodidesse ning müügid näitavad, et kliendid on meie kollektsioonid heaks kiitnud,“ kommenteeris Milder.
Maade lõikes kasvas Baltika jaemüük eelmise aasta augustiga võrreldes kõige kiiremini Venemaal, kus kasv oli 143%. Lätis kasvas jaemüük vastavalt 54%, Leedus 50%, Eestis 42% ja Ukrainas 26%.
Augustis tõi Baltika kiirmoebränd Monton müügile teksakollektsiooni Spiced M ning meeste ja naiste jalatsivaliku. Baltika grupi moemärk Ivo Nikkolo avas augustis Viru Keskuses esimese uue poekontseptsiooniga kaupluse Eesti turul.
Augusti lõpu seisuga oli Baltikal 125 kauplust müügipinnaga 23,270 ruutmeetrit. Grupi kaheksa kuu müügitulud ulatusid 727 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 36%, sh jaekäive oli kokku 607 miljonit krooni (kasv 43%) ja hulgimüük 104 miljonit krooni (kasv 5%).