• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 02.11.07, 09:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress Grupi kasum kasvas 42 protsenti

Ekspress Grupi kolmanda kvartali kasum kasvas 42 protsenti, 19,3 mln kroonini, teatas ettevõte börsile.
Ettevõtte käive kasvas 19,2 protsenti, 257,6 mln kroonini.
Kolmandas kvartalis jätkus esimesel poolaastal alanud meediaväljaannete reklaamikäivete jõuline kasv möödunud aastaga võrreldes. Viie juhtiva üleriigilise levikuga ajalehe 2007 aasta 9 kuu reklaamikäive näitas 32 protsendilist tõusu 2006 aasta sama perioodiga võrreldes moodustades 332 miljonit krooni.
Suurimat mahu tõusu võis täheldada kinnisvara ja personaliotsingu reklaami valdkonnas. Kõrget tõusu näitasid ka autoäri ja turismi reklaamid. Samal ajal kasvas viie juhtiva lehe reklaamimaht 2007 aasta 9 kuuga 15% võrreldes 2006 aasta sama perioodiga. Mahu ja käibe kasvu nii suur vahe tuleb sellest, et oluliselt suurenes veebireklaami maht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Meediaanalüütiku Toomas Leito hinnangul tuleb neljanda kvartali reklaamikäibe juurdekasv mõnevõrra tagasihoidlikum, kuid 2007 aasta tervikuna säilitab suurepärase juurdekasvu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele