• OMX Baltic−0,48%302,45
  • OMX Riga−0,16%869,48
  • OMX Tallinn−0,05%1 986,94
  • OMX Vilnius0,36%1 196,36
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,45%8 569,58
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • OMX Baltic−0,48%302,45
  • OMX Riga−0,16%869,48
  • OMX Tallinn−0,05%1 986,94
  • OMX Vilnius0,36%1 196,36
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,45%8 569,58
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • 16.01.08, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: jahmatav Laguna kupee

Renault ei ehita vaid uut Laguna sedaani, vaid arendab ka eelmisel aastal Frankfurti autonäitusel esitletud kupee kontseptautot tootmiskõlbulikuks masinaks.
Automedia tabas auto põhjapolaarjoone lähedalt.
Kui autonäitusel oli väljas tõeline pilgupüüdja siis toomisse jõuab versioon, kus on rohkem rõhku pandud reisijate mugavusele ja pakiruumile, et Laguna kupee suudaks konkureerida Mercedes CLSi ja tuliuue Volkswagen Passat CCga. Sellest hoolimata on prantslaste auto vaid kaheukseline.
Automedia eksperdid arvavad, et auto saab sama mootorivaliku, mis teised Lagunad. Kuulujuttude kohaselt võib Renault koos Laguna kupeega tutvustada ka 3,0liitrist V6 dCi mootorit, mis arendab 230 kuni 250 hobujõudu.
Autot on Euroopa turule oodata 2009. aastaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele