Renault ei ehita vaid uut Laguna sedaani,
vaid arendab ka eelmisel aastal Frankfurti autonäitusel esitletud kupee
kontseptautot tootmiskõlbulikuks masinaks.
Automedia tabas auto põhjapolaarjoone lähedalt.
Kui autonäitusel oli väljas tõeline pilgupüüdja siis toomisse jõuab versioon, kus on rohkem rõhku pandud reisijate mugavusele ja pakiruumile, et Laguna kupee suudaks konkureerida Mercedes CLSi ja tuliuue Volkswagen Passat CCga. Sellest hoolimata on prantslaste auto vaid kaheukseline.
Automedia eksperdid arvavad, et auto saab sama mootorivaliku, mis teised Lagunad. Kuulujuttude kohaselt võib Renault koos Laguna kupeega tutvustada ka 3,0liitrist V6 dCi mootorit, mis arendab 230 kuni 250 hobujõudu.
Autot on Euroopa turule oodata 2009. aastaks.
Seotud lood
Seni on Renault Laguna mudelivalikus olnud
vaid sedaan kerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse autotootja
sedaanversiooni.
Seni on Renault Laguna mudelivalikus
olnud universaalkerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse
autotootja uut sedaanversiooni.
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.