• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 16.01.08, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: jahmatav Laguna kupee

Renault ei ehita vaid uut Laguna sedaani, vaid arendab ka eelmisel aastal Frankfurti autonäitusel esitletud kupee kontseptautot tootmiskõlbulikuks masinaks.
Automedia tabas auto põhjapolaarjoone lähedalt.
Kui autonäitusel oli väljas tõeline pilgupüüdja siis toomisse jõuab versioon, kus on rohkem rõhku pandud reisijate mugavusele ja pakiruumile, et Laguna kupee suudaks konkureerida Mercedes CLSi ja tuliuue Volkswagen Passat CCga. Sellest hoolimata on prantslaste auto vaid kaheukseline.
Automedia eksperdid arvavad, et auto saab sama mootorivaliku, mis teised Lagunad. Kuulujuttude kohaselt võib Renault koos Laguna kupeega tutvustada ka 3,0liitrist V6 dCi mootorit, mis arendab 230 kuni 250 hobujõudu.
Autot on Euroopa turule oodata 2009. aastaks.

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.08, 15:20
Fotod: veel üks Laguna, seekord sedaan
Seni on Renault Laguna mudelivalikus olnud vaid sedaan kerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse autotootja sedaanversiooni.
Uudised
  • 07.10.08, 14:10
AUTO: veel üks Laguna...
Seni on Renault Laguna mudelivalikus olnud universaalkerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse autotootja uut sedaanversiooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 15:03
Alexela ekspert: „Selline energiapoliitika kujundamine ei tohiks olla kohane demokraatlikule riigile“
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele