Seni on Renault Laguna mudelivalikus olnud
vaid sedaan kerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse autotootja
sedaanversiooni.
Automedia kaamera ette jäi uus Laguna Norras külma ilma testidel. Spioonidele andis vihje, et tegu on sedaaniga must maskeeringu lukk. Kui tegu oleks luukpäraga, kulgeks lukk tagaluugi avamiseks tagumise akna ülemise servani. Selle asemel lõppeb lukk tagaakna alumise serva juures, et saaks pagasiruumi avada.
Ka vihjavad sedaanile uued tagatuled, mis oleks täiesti teistsugused, kui auto oleks luukpära.
Tehniliselt on uus Laguna identne oma universaal ja luukpäraga vendadele. Renault on üle võtnud Fordi filosoofia, ka Mondeost on saadaval kolm kere versiooni.
Seotud lood
Renault ei ehita vaid uut Laguna sedaani,
vaid arendab ka eelmisel aastal Frankfurti autonäitusel esitletud kupee
kontseptautot tootmiskõlbulikuks masinaks.
Seni on Renault Laguna mudelivalikus
olnud universaalkerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse
autotootja uut sedaanversiooni.
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.