• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 14.01.08, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: veel üks Laguna, seekord sedaan

Seni on Renault Laguna mudelivalikus olnud vaid sedaan kerega ja luukpära versioonid, siis nüüd ehitab Prantsuse autotootja sedaanversiooni.
Automedia kaamera ette jäi uus Laguna Norras külma ilma testidel. Spioonidele andis vihje, et tegu on sedaaniga must maskeeringu lukk. Kui tegu oleks luukpäraga, kulgeks lukk tagaluugi avamiseks tagumise akna ülemise servani. Selle asemel lõppeb lukk tagaakna alumise serva juures, et saaks pagasiruumi avada.
Ka vihjavad sedaanile uued tagatuled, mis oleks täiesti teistsugused, kui auto oleks luukpära.
Tehniliselt on uus Laguna identne oma universaal ja luukpäraga vendadele. Renault on üle võtnud Fordi filosoofia, ka Mondeost on saadaval kolm kere versiooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele