• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,22%6 646,22
  • DOW 300,19%46 229,84
  • Nasdaq 0,43%22 567,27
  • FTSE 1000,06%9 233,54
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,22%6 646,22
  • DOW 300,19%46 229,84
  • Nasdaq 0,43%22 567,27
  • FTSE 1000,06%9 233,54
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • 11.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse = operaatorikaitse

On aeg tõdeda, et mobiilsideoperaatorid on lõplikult ära moosinud ühiselt toimuvatel ümarlaudadel tarbijakaitseametnikud, kes on unustanud oma põhirolli ja asunud õigustama operaatorite huve.
Kuidas muidu põhjendada tarbijakaitseameti seisukohta, et kliendi ja operaatori vahelises lepingus on "krediidilimiit" kasulik ainult operaatorile. Ning kasutatav operaatori suva järgi. Klient ei saa sellest midagi.
Kui tanklakaardil ja pangakaardil on krediidilimiit lapselegi selge funktsiooniga - klient ei saa ületada antud piirangut -, siis tarbijakaitseamet annab operaatoritele vabad käed limiiti ise tõlgendada. Võiks ju vähemasti mängida, et kaitseme tarbijate huve, mitte ei õigusta operaatorite tegevust?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele