On aeg tõdeda, et mobiilsideoperaatorid on lõplikult ära moosinud ühiselt toimuvatel ümarlaudadel tarbijakaitseametnikud, kes on unustanud oma põhirolli ja asunud õigustama operaatorite huve.
Kuidas muidu põhjendada tarbijakaitseameti seisukohta, et kliendi ja operaatori vahelises lepingus on "krediidilimiit" kasulik ainult operaatorile. Ning kasutatav operaatori suva järgi. Klient ei saa sellest midagi.
Kui tanklakaardil ja pangakaardil on krediidilimiit lapselegi selge funktsiooniga - klient ei saa ületada antud piirangut -, siis tarbijakaitseamet annab operaatoritele vabad käed limiiti ise tõlgendada. Võiks ju vähemasti mängida, et kaitseme tarbijate huve, mitte ei õigusta operaatorite tegevust?
Seotud lood
Akadeemiline haridus peab käima käsikäes ettevõtliku mõtteviisi, loovuse ja digipädevustega, usub EBS Gümnaasiumi direktor Kersti Uudla.