• OMX Baltic−0,16%296,3
  • OMX Riga0,51%919,33
  • OMX Tallinn−0,08%2 035,01
  • OMX Vilnius0,14%1 210,25
  • S&P 500−0,25%6 373,45
  • DOW 30−0,45%43 975,09
  • Nasdaq −0,3%21 385,4
  • FTSE 1000,09%9 137,87
  • Nikkei 2252,15%42 718,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,16%296,3
  • OMX Riga0,51%919,33
  • OMX Tallinn−0,08%2 035,01
  • OMX Vilnius0,14%1 210,25
  • S&P 500−0,25%6 373,45
  • DOW 30−0,45%43 975,09
  • Nasdaq −0,3%21 385,4
  • FTSE 1000,09%9 137,87
  • Nikkei 2252,15%42 718,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 09.07.08, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google soovib YouTube’i paremini raha teenima panna

Ehkki maailma populaarseimas videovahetuskeskkonnas YouTube vaadatakse päevas enam kui miljard klippi, suurte reklaamiagentuuride hulgas see aga eriti populaarne ei ole, kirjutab The Wall Street Journal.
Keskkonna käive on jäänud Google’i ootustele alla ning on sel aastal umbes 200 miljonit dollarit (kaks miljardit krooni). Google aga soovib müüa rohkem videoreklaame ning panna neid mitte ainult YouTube’i keskkonda vaid ka mujale. Samuti soovib ettevõte tungida tele- raadio ning trükimeediasse kirjutab ajaleht.
Üheks põhjuseks, miks videovahetuskeskkond pole reklaamiandjate hulgas populaarne, on asjaolu, et suured ei soovi, et nende reklaam võib olla koos amatöörvideotega. Google’i tegevjuht Eric Schmidt annab endale täiesti aru, et kompanii pole veel leidnud sobivaimat formaati videoreklaamide levitamiseks. Google’i Põhja-Ameerika reklaami- ja kommertsüksuse juht Tim Amstrong on koos kolleegidega leidnud majanduslehe andmetel kokku 105 probleemi, mis on seotud reklaami müügiga YouTube’i keskkonnas. Tegelikult ulatuvad probleemid ka väljapoole videovahetuskeskkonda.
Reklaamimüügiga seotud probleemide lahendamiseks on ettevõte alustanud projekti koodnimetusega „Project Spaghetti”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Google ostis YouTube’i 1,65 miljardi dollari eest 2006. aasta oktoobris. Investeerimispanga Bear Stearns analüütikute hinnanguil oli ettevõtte käive siis 15 miljonit dollarit (150 miljonit krooni). Google’i eelmise aasta käive oli 16,6 miljardit dollarit. 98 protsenti otsingumootorifirma tuludest tuleb reklaami müügist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 4 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele