• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,49%39 790,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,49%39 790,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • 16.06.09, 12:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narva Bussiveod: streigis osaleb 11 bussijuhti

Töölepingu seaduse planeeritavate muudatuste vastu on streikimas ka Narva Bussivedude ametiühing, streigis osaleb 11 linnaliinidel sõitvat bussijuhti. Maakonnaliine seisma ei pandud.
„Narva bussivedude ametiühing on ühinenud küll. Ettevõtte juhtkond ei streigi, aga bussijuhid streigivad küll,“ rääkis Narva Bussivedude juht Andrus Tamm.
„Suutsime nendega (bussijuhtidega - toim) nii palju kokkuleppele saada, et streik ei toimu täies mahus ja maakonnaliinidel bussid sõidavad. Liiklus on peatunud ainult linnaliinidel,“ märkis juht.
Tema sõnul kestab streik kella üheni pealelõunal ning streigis osaleb 11 Narva linnaliini bussijuhti kuni oma vahetuse lõpuni. „Järgmine vahetus ei ühine ja läheb juba liinidele,“ rääkis Tamm kokkulepetest, lisades, et Narva Bussivedudes töötab umbes 90 bussijuhti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Vaadates praegust valitsuse poliitikat, siis ma ei usu, et sellel mingit tulemust võiks olla,“ ei olnud Narva Bussiveod juht streigi mõju osas optimistlik. Teine asi, mis teda häirib, on see, et kuna uue töölepingu seaduse muudatustena tahetakse sisse viia roheliste nõudmisel aktsiiside tõus, tähendab see omakorda kütusehindade tõusu. „See meelestab mind äärmiselt vastu praegustele planeeritavatele muudatustele,“ lisas ta ning nentis, et ettevõte kannatab ja ühistransport üldiselt kannatab ka.
„Oleks mõistetav, et kui aktsiisitõus tuleb, siis ühistransport võiks olla sellest tõusust vabastatud või võiks kehtida mingi soodusmäär,“ pakkus Tamm välja ning lisas, et ühistransporti ei saa ju liigitada saastamise või tarbimise alla, sest tema hinnangul on tegemist inimestele eluliselt vajaliku vahendiga.
Tamme sõnul siiski planeeritav aktsiisitõus piletihindade suurenemist Narvas kaasa ei tooks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele