Prognoosime valge ehk linnuliha tarbimise kasvu, millega ise alustasime möödunud aasta teises pooles, märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Kaido Kaare.
"Atria Eesti omab kokku viit seakasvatust üle Eesti ning oma tapamaja – meie kogutoodangust moodustab värske liha üle kolmandiku ning just selles suures tootegrupis oleme oluliselt kasvanud," märkis Kaare.
Kui võtta kogu liha ja lihatoode turg, siis Atria, mis esindab Wõro, Maks & Moorits ning Vastse-Kuuste kaubamärke, omab kokku ligi neljandiku. Atria on turuliider suitsuvorstide, sinkide ja grillvorstide tootegruppides. Seega kogu lihaturu mõistes on Kaare sõnul õige väita, et Atria omab turust neljandiku.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!