• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 10.07.10, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordea: info venekeelsele kliendile kohati puudulik

Oluline, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on. Kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi, märkis Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson
Sihtreklaami osa venekeelsetes meediaväljaannetes on 10-12%, mis ei vasta turusegmendi suurusele – venekeelse elanikkonna arvule. Kas teie arvates oleks otstarbekas suurendada venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa?
"Venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa suurendamine sõltub esmajoones ikka eesmärkidest. Kui turuanalüüs näitab, et selles segmendis on mõne toote potentsiaal suurem kui eesti keelt kõnelevas segmendis, siis kindlasti," vastas küsimusele Reinson.
Ta lisas, et mis puudutab brändi tuntust ja mainet, siis selles osas teevad suuremad ettevõtted juba täna tööd nii eestikeelse kui venekeelse elanikkonna suunal. "Siin ma reklaami suurendamise vajadust eraldi ei näe."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reinsoni sõnul tuleks täna põhirõhk ja ressurss panna sinna, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on.
"Ma kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi ning suhteäris omab see suuremat potentsiaali kui reklaami eelarve suurendamine," märkis panga turundusjuht.
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele