Inna Rak • 10. juuli 2010 kell 14:49

Nordea: info venekeelsele kliendile kohati puudulik

Oluline, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on. Kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi, märkis Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson

Sihtreklaami osa venekeelsetes meediaväljaannetes on 10-12%, mis ei vasta turusegmendi suurusele – venekeelse elanikkonna arvule. Kas teie arvates oleks otstarbekas suurendada venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa?

"Venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa suurendamine sõltub esmajoones ikka eesmärkidest. Kui turuanalüüs näitab, et selles segmendis on mõne toote potentsiaal suurem kui eesti keelt kõnelevas segmendis, siis kindlasti," vastas küsimusele Reinson.

Ta lisas, et mis puudutab brändi tuntust ja mainet, siis selles osas teevad suuremad ettevõtted juba täna tööd nii eestikeelse kui venekeelse elanikkonna suunal. "Siin ma reklaami suurendamise vajadust eraldi ei näe."

Reinsoni sõnul tuleks täna põhirõhk ja ressurss panna sinna, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on.

"Ma kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi ning suhteäris omab see suuremat potentsiaali kui reklaami eelarve suurendamine," märkis panga turundusjuht.

 

 

Hetkel kuum