• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saku reklaam võib eksitada õllesõpru

    Nimelt pakutakse seal pubikülastajale uut moodi töödeldud õlut, mille kohta annab taustatekst teada: "Puhas värskus. Saku Originaal. Kristallfiltreeritud. Mitte keedetud."
    "Saku Õlletehas eksitab tarbijat, kui ütleb, et nende õlu ei ole keedetud," kommenteeris konkurent, ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop. "Kui ta ütleks, et nende õlu ei ole pastöriseeritud, siis oleks kõik õige olnud."
    Noobi kinnitusel on keetmine õlleteo alus ja keedukoda õlletehase süda. "Õlut ei saagi teisiti teha kui virret keetes," seletas Noop. "Just keedus paneb õlle maitse paika."
    Ka õlletootjate liidu juht Jüri Kert möönis, et reklaam on eksitav. "Ehkki inimesed ju üldjuhul õlle tegemisest suurt midagi ei tea, võib nii mõnelegi seda reklaami vaadates jääda mulje, et Saku Õlletehas on õlle valmistamiseks mingi täiesti uue tehnoloogia leidnud," rääkis ta.
    "Reklaamis on keetmise all siiski mõeldud pastöriseerimist, mis paljudel juhtudel on viimane etapp enne õlle villimist. Pastöriseerimine tähendab õlle kuumutamist teatud kraadideni, et hävitada pärmid ja bakterid ning pikendada õlle säilivust," selgitas Kert.
    Saku Õlletehase kommunikatsioonispetsialisti Kaarel Kutti kinnitusel mõtlesid nad reklaamiagentuuris Division teostatud telereklaami võimalike tõlgendusohtude peale, ent leidsid, et antud lahendus - lööva ja selge reklaamikeelega reklaam - on parim, toomaks välja Originaali eripära.
    "Nende inimeste jaoks, kes teavad, kuidas õlut tehakse, võib see ehk tõesti tunduda mõnevõrra eksitav, aga tavainimese jaoks peaks Saku Originaal mällu jääma kui teistsugune õlu," ütles Kutti.
    Ma ei usu, et Saku Originaali telereklaam eksitab tarbijat. Reklaamis on kasutatud kujundlikku võrdlust. Meie eesmärk oli reklaamiga välja tuua kristallfiltreeringu kui protsessi eripära, sest tavaline õllejooja ei tea, mis asi see kristallfiltreering on. Reklaamiagentuur mõtles, kuidas seda kujundlikult selgitada, et inimestel tekiks mingi assotsiatsioon.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
NFT – kuum plokiahela trend – saab oma ETFi
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Raadiohommikus: kelle seast valitakse aasta silmapaistvaim ettevõtja?
Äripäeva toimetus valis värskelt välja kaheksa inimest, kes kandideerivad sel aastal tiitlile aasta ettevõtja. Kes ja miks esitati ehk kelle seast valik tehakse, selgub hommikuprogrammis.
Äripäeva toimetus valis värskelt välja kaheksa inimest, kes kandideerivad sel aastal tiitlile aasta ettevõtja. Kes ja miks esitati ehk kelle seast valik tehakse, selgub hommikuprogrammis.