Tarbijakaitseametile esitatud kaebuste arv mobiiltelefoni ja interneti teel pakutavate sisuteenuste asjus kasvas mullu järsult.
Tarbijakaitseameti peadirektori Andres Sooniste ütles, et mullu esitati seoses sisuteenustega 266 kaebust, mida on peaaegu kaks korda rohkem kui 2009. aastal.
Sooniste selgitas, et sisuteenused ei pruugi alati olla salakavalad raharöövlid ega pelgalt meelelahutuslikud naljad ja mängud.
"Näiteks kui reisil tellida jooksvalt selle piirkonna informatsiooni, siis nende puhul reeglina on tellimine üsna mõistuspärane ja inimesed reeglina saavad aru millega nad liituvad."
"Küll aga on näiteks armuhoroskoopide, IQ-testide, taustapiltide ja helinate puhul selline ootamatuse moment üsna suur, kui mõne aja pärast leiad, et oled liitunud sellise perioodilise sisuteenusega, mis iga nädala kasseerib sinu käest 3,2 eurot," rääkis ta.
Sooniste sõnul ongi see üks peamistest põhjustest, miks seoses sisuteenustega tarbijakaitsesse pöördutakse, lisaks pöörduvad inimesed tarbijakaitsesse ka seetõttu, et nad ei oska sisuteenuste lepingut lõpetada.
Seotud lood
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?
Enimloetud
1
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Tagasi Äripäeva esilehele