Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parim pinnas värsketele ideedele

    Õhkkonnas, mis on avatud uutele värsketele ideedele ja kus inimesed julgevad oma seisukohti kompleksivabalt esitada, on kergem luua kliendile väärtust. Just selline õhkkond valitseb aasta meediaagentuuri tiitli pälvinud MediaComis.
    Vaikus. See üllatab mõnevõrra, kui MediaComi kontori uksest sisse astun. Kui kusagil avatud kontori kauges sopis peaks pastapliiats põrandale kukkuma, oleks see ilmselt kuulda vaatamata sellele, et vaip on maas. Ühes meediagentuuris peaks justkui rohkem sigimist-sagimist olema. Samas - suurepärased ideed sünnivad alati vaikuses ning keskpärased ajurünnakutel. Vaikus näitab süvenemist.
    Võtame ettevõtte tegevjuhi Janeck Uiboga istet koosolekuteruumis. Ühes heas ettevõttes teevad õiged inimesed õigetel kohtadel häid asju.
    Uurin Uibolt, kuidas ta leiab meeskonda just neid õigeid inimesi. Otsib ta inimest või läheb lihtsama vastupanu teed ning otsib oskusi? "Otsime inimest, sest kogemusi on alati võimalik juurde saada, säravaid silmi aga ei saa ükski väline jõud inimesse süstida, see peab olema temas endas olemas."
    Kõike ette ei näe. Uibo nendib, et kuigi ettevõtet on viimased 10 aastat teadlikult arendatud, ei ole kõike võimalik ette näha ega planeerida, oluline osa on intuitsioonil ja spontaansel äratundmisel, mis on õige. Just oskust intuitsioooni ning süsteemsust omavahel kombineerida peabki Uibo praeguste ettevõtete üheks võtmeoskuseks Tõeliselt heade tulemuste saavutamise suurim vaenlane on keskkond, kus inimesed ei julge eksimise kartuses uusi vaatenurki, lahendusi katsetada. Nagu keeleteaduses öeldakse: iga norm on kunagi olnud viga. Selleks, et uued mõtted ja lahendused saaksid üldse tegudeks ehk n-ö uueks normiks, on tarvis katsetada. Ega enne teada ei saa, kui ei ole proovinud. "Täitsa kindel, et õhkkond, mis on avatud uutele värsketele ideedele ja kus inimesed julgevad omi seisukohti kompleksivabalt esitada, kus ei ole kunstlikku harmooniat, selliste ettevõtete töötajad loovad suuremat väärtust ka klientidele," on Uibo veendunud.
    Konkreetsed visioonid. MediaCom on olnud algusest saadik, nüüd juba pea neliteist aastat pidevalt kohanduv, defineerides end erinevatel aegadel erinevalt - 2001. aastal seadsid nad visiooni olla "eelistatuim meediaagentuur", 2005. aastal kohandati sõnastust - olla "kommunikatsiooni arhitekt" ning poolteist aastat tagasi käivitunud eneseotsingud lõppesid tiimi jaoks aasta tagasi väga üksmeelselt - sooviga olla "asjatundja meediakampaania küsimustes".
    Kuigi käivet arvestades platseeruvad nad kusagile 6.-7. kohale Eestis, paiknevad nad n-ö kohalike klientide osakaalu mõttes kõrgemal. Nende klientide hulka kuuluvad näiteks Swedbank, Elion, Eesti Energia, Estonian Air ja Prisma. MediaCom oli ka rahandusministeeriumi partner euroteavituskampaanias. Enda trumbiks peab MediaCom ise digitaalmeedia tundmist ning strateegilist meediaplaneerimist ehk nagu Uibo ütleb: pakutakse reaalsetele probleemidele reaalseid lahendusi.
    Väljakutse innustab. Uibo tunnistab, et tal on juhina olnud perioode, kus tekib igasuguseid eksistentsiaalseid küsimusi kuni valdkonna vahetamiseni välja. Rutiinitunne on loomulik, kui teed üht ja sama tööd pikki aastaid. "Samas, alati olen leidnud vastused enda seest, me sisimas teame ju õiget vastust, üsna tihti on selleks mugavus," tõdeb Uibo ja jätkab, et mugavustsoonis pikka unelemist saab edukalt ületada endale väljakutseid esitades. Kuigi algselt võib mõte tunduda kauge ja tee eesmärgini neetult raske, siis seda suurem rõõm teekonnale tagasi vaadates kõiki valdab. "Nii oli ka meie eelmise aastaga, kus võtsime üheks eesmärgiks tõsta MediaComi tuntust turul. Vaadates jaanuaris aastale tagasi, ei suutnud meeskonna liikmed hoida tagasi imestust, kui palju me koos olime jõudnud teha!" naeris Uibo, lisades, et eelmisel aastal ühiselt kogetu on meeskonda senisest veelgi tugevamaks muutnud nii professionaalsetelt oskustelt kui ka tiimitunde mõttes.
    Kui asusime 2008. aastal omale meediaagentuuride seast partnerit otsima, sain kogenud turundus- ning reklaamitöötajatelt just MediaComi kohta kõige enam soovitusi. Nüüd, kus oleme koostööd teinud üle kahe aasta, pean ka mina MediaComi Eesti parimaks meediaagentuuriks, keda teistelegi julgelt soovitan.
    MediaCom on Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsiooniosakonna üks olulisemaid ja strateegilisemaid partnereid. Nende vaieldamatuteks tugevusteks on ülimalt hea analüütilisus, kliendi seatud eesmärkidest lähtumine, täpsus ja pidev kaasamõtlemine. Samuti oskus teha häid tulemusi ka Prisma konkurentidest oluliselt väiksemate eelarvetega. Suutsime eelmisel aastal kasvatada Prisma turuosa nii Tallinnas kui ka terves Eestis.
  • Hetkel kuum
Mark Gerassimenko: lahendame KOVide rahastuse riigieelarvest sentigi kulutamata!
Võiksime kopeerida Soome süsteemi, kus tulumaks jaguneb üleriigiliseks ja kohalikuks tulumaksuks, kirjutab Mark Gerassimenko arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Võiksime kopeerida Soome süsteemi, kus tulumaks jaguneb üleriigiliseks ja kohalikuks tulumaksuks, kirjutab Mark Gerassimenko arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Müller: intressimäärade tõstmine jätkub, kuid suurem osa on juba seljataga
Intressi tõstmistega veel keskpangad Eesti Panga juhi Madis Mülleri sõnul lõpetanud ei ole. Samas möönas ta, et suurem osa tõusust peaks olema juba seljataga ja inflatsiooni teise laine saabumist ta tõenäoliseks ei pea.
Intressi tõstmistega veel keskpangad Eesti Panga juhi Madis Mülleri sõnul lõpetanud ei ole. Samas möönas ta, et suurem osa tõusust peaks olema juba seljataga ja inflatsiooni teise laine saabumist ta tõenäoliseks ei pea.
Krüptobörs Binance läheb USA reeglite eiramise eest kohtusse
USA järelevalveorgan CFTC andis maailma suurima krüptobörsi ja selle juhid Chicagos kohtusse kauplemisreeglite pikaajalise eiramise eest.
USA järelevalveorgan CFTC andis maailma suurima krüptobörsi ja selle juhid Chicagos kohtusse kauplemisreeglite pikaajalise eiramise eest.
Reaalajas börsiinfo
Palgatööl läbipõlenud viljandlane lõi ettevõtte: saan nüüd teha seda, mida naudin
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Juht laveerib coach'i rollis tundliku infoga
SEB Baltikumi jaepanganduse juht Eerika Vaikmäe-Koit räägib Äripäeva raadios, millistest põhimõtetest ta lähtub, astudes ettevõtte sees coach'i rolli. „Piir eetilise ja ebaeetilise vahel on seal minu arust õhuke,“ tõdeb ta.
SEB Baltikumi jaepanganduse juht Eerika Vaikmäe-Koit räägib Äripäeva raadios, millistest põhimõtetest ta lähtub, astudes ettevõtte sees coach'i rolli. „Piir eetilise ja ebaeetilise vahel on seal minu arust õhuke,“ tõdeb ta.
"Venelased ei peaks mitte üksnes kaotama, vaid ka nägema, et kuningas on alasti" Suur intervjuu Kiievist!
Majandusteadlane Tõmofi Mõlovanov ei usu, et Venemaa muutub enne, kui see on lagunenud. Kiievis Äripäevale antud intervjuus ütleb ta siiski, et Ukraina selle sõja võidab.
Majandusteadlane Tõmofi Mõlovanov ei usu, et Venemaa muutub enne, kui see on lagunenud. Kiievis Äripäevale antud intervjuus ütleb ta siiski, et Ukraina selle sõja võidab.
KÜSITLUS | Millised küberründed on teie firmat tabanud, mida olete neist õppinud?
Äripäev otsib õpetlikke juhtumeid. Näiteks sai üks Eesti tööstusfirma oma pikaajaliselt koostööpartnerilt Šveitsis e-kirja koos arve ja teatega arveldusarve muutumisest. Eesti raamatupidaja tasus lisatud arve ja üllatus, kui Šveitsist tuli peagi meeldetuletus laekumata arve kohta. Nii kaotati küberpetturitele 5-kohaline summa.
Äripäev otsib õpetlikke juhtumeid. Näiteks sai üks Eesti tööstusfirma oma pikaajaliselt koostööpartnerilt Šveitsis e-kirja koos arve ja teatega arveldusarve muutumisest. Eesti raamatupidaja tasus lisatud arve ja üllatus, kui Šveitsist tuli peagi meeldetuletus laekumata arve kohta. Nii kaotati küberpetturitele 5-kohaline summa.
Nädala raadiohitid: teekond finantsvabaduseni ja USA panga kokkuvarisemine
Lõppenud nädala enim kuulatud saated võtsid vaatluse alla investorite teekonna finantsvabaduseni, Silicon Valley Banki kokkuvajumise tagajärjed, Elmar Vaheri skandaali, Tallinna Kaubamaja Grupi tuleviku ja koalitsioonikõnelused.
Lõppenud nädala enim kuulatud saated võtsid vaatluse alla investorite teekonna finantsvabaduseni, Silicon Valley Banki kokkuvajumise tagajärjed, Elmar Vaheri skandaali, Tallinna Kaubamaja Grupi tuleviku ja koalitsioonikõnelused.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.