Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Leibur: ''Hea võimalus loobuda mõttetutest allahindlustest''
Kuidas kommunikeerib Leibur nüüd, mil meil kehtib euro, soodushindu? Kuidas tarbijad komakohtades orienteeruvad?
Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots: "Esimesed kolm nädalat pärast euro saabumist ei saanud tarbijad aru, mis on soodne, ja tootjad ei osanud seada uusi hinnapunkte. Üks kroon hinnamuutust oli olnud tajutav, aga 5 eurosendi võrra soodsam hind ei andnud üldse tunda. Enam ei olegi mõtet teha väikseid allahindlusi. See, mis oli enne kroonides allahindlus, ei ole ole eurodes enam jaekaubandusele atraktiivne. Iseenesest pakkus euro hea võimaluse loobuda mõttetutest allahindlustest."
Kuivõrd
private label Leiburit ohustab? Kui võim on jaekaubanduse käes, tarbija on hinnatundlik ja konkurents tihe – mille poolest siis eristuda? Kuidas Leibur saab aru, mida lõpptarbija tahab? Loe edasi, mida rääkis Best Marketingile turundusest tippjuht Asso Lankots:
http://est.best-marketing.com/?lang=est&main_id=156&id=78
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.