• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 09.05.11, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leibur: ''Hea võimalus loobuda mõttetutest allahindlustest''

Kuidas kommunikeerib Leibur nüüd, mil meil kehtib euro, soodushindu? Kuidas tarbijad komakohtades orienteeruvad?
Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots: "Esimesed kolm nädalat pärast euro saabumist ei saanud tarbijad aru, mis on soodne, ja tootjad ei osanud seada uusi hinnapunkte. Üks kroon hinnamuutust oli olnud tajutav, aga 5 eurosendi võrra soodsam hind ei andnud üldse tunda. Enam ei olegi mõtet teha väikseid allahindlusi. See, mis oli enne kroonides allahindlus, ei ole ole eurodes enam jaekaubandusele atraktiivne. Iseenesest pakkus euro hea võimaluse loobuda mõttetutest allahindlustest."
Kuivõrd private label Leiburit ohustab? Kui võim on jaekaubanduse käes, tarbija on hinnatundlik ja konkurents tihe – mille poolest siis eristuda? Kuidas Leibur saab aru, mida lõpptarbija tahab? Loe edasi, mida rääkis Best Marketingile turundusest tippjuht Asso Lankots: http://est.best-marketing.com/?lang=est&main_id=156&id=78
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele