Indrek Kald • 25. jaanuar 2012 kell 5:05

BMW loob Hiina jaoks uue kaubamärgi

BMW AG plaanib Hiinas kasutusele võtta uue kaubamärgi, mille all hakatakse müüma BMW Brilliance Automotive Ltd poolt toodetud sõidukeid.

Esimeseks uue nime all müüdavaks sõidukiks on elektriauto, vahendas portaal auto24.ee BMW Group China presidendi Christoph Starki juttu ajalehele Beijing Morning Post.

Uue brändi kasutuselevõtt on sundsamm, kuna Hiina valitsus nõuab globaalsetelt autotootjatelt vaid Hiina turule suunatud kaubamärkide kasutamist ning elektriautode tehnoloogiate jagamist.

Ühisettevõte hakkab autosid tootma Shenyangis asuvas tehases, selle teine järk peaks valmima käesoleva aasta esimeses pooles. Ettevõte aastane tootmismaht on 200 000 autot.

BMW müüs eelmisel aastal Hiinas 232 000 autot. BMW ja Brilliance ühistehas Shenyangis toodab 3. ja 5. seeria sedaane ning Brilliance'i kaubamärgi all väikekaubikuid.

Hetkel kuum