• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 04.06.12, 20:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Analüütik: Facebook haihtub 5-8 aastaga

Facebook kaotab oma praeguse domineeriva rolli suure veebiettevõttena vähem kui kümne aastaga, ütles CNBC-le analüütik Eric Jackson.
"5-8 aasta pärast hakkavad nad (Facebook) haihtuma nii nagu Yahoo on praeguseks haihtunud," ütles Jackson. "Yahoo teenib veel kasumit, seal töötab 13 000 inimest, kuid selle praegune väärtus on 10% sellest, mis ta 2000. aasta tipus oli."
Jacksoni sõnul on olemas kolme tüüpi veebiettevõtteid. Esimene generatsioon on suured veebiportaalid nagu Yahoo, kus sisu on koondatud ühte kohta. Teine põlvkond on sotsiaalmeediavõrgustikud nagu Facebook ning kolmas põlvkond on ettevõtted, mis keskenduvad ainult mobiilsetele platvormidele - midagi, millega Facebook näeb Jacksoni sõnul jätkuvalt suurt vaeva.
"Kui vaadata neid kolme generatsiooni, siis ükskõik kui edukas sa ühes generatsioonis oled, ei suuda sa seda edu järgmisse generatsiooni edasi viia, isegi kui sul on palju raha või parima kraadiga inimesed," ütles Jackson. "Vaadake kui keeruline on Google'il sotsiaalmeediasse üle minna ning ma usun, et Facebookil saab olema sama keeruline üleminek mobiilsesse generatsiooni."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmine kuu teatas Facebook, et sotsiaalmeedia külastamiseks kasutatakse üha rohkem mobiilseid seadmeid, kus kuvatakse väga vähe reklaame ning firma finantstulemused võivad sellepärast kannatada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele