• OMX Baltic−0,31%293,82
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,55
  • OMX Vilnius0,02%1 233,23
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,19%9 259,34
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • OMX Baltic−0,31%293,82
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,55
  • OMX Vilnius0,02%1 233,23
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,19%9 259,34
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • 04.06.12, 20:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Analüütik: Facebook haihtub 5-8 aastaga

Facebook kaotab oma praeguse domineeriva rolli suure veebiettevõttena vähem kui kümne aastaga, ütles CNBC-le analüütik Eric Jackson.
"5-8 aasta pärast hakkavad nad (Facebook) haihtuma nii nagu Yahoo on praeguseks haihtunud," ütles Jackson. "Yahoo teenib veel kasumit, seal töötab 13 000 inimest, kuid selle praegune väärtus on 10% sellest, mis ta 2000. aasta tipus oli."
Jacksoni sõnul on olemas kolme tüüpi veebiettevõtteid. Esimene generatsioon on suured veebiportaalid nagu Yahoo, kus sisu on koondatud ühte kohta. Teine põlvkond on sotsiaalmeediavõrgustikud nagu Facebook ning kolmas põlvkond on ettevõtted, mis keskenduvad ainult mobiilsetele platvormidele - midagi, millega Facebook näeb Jacksoni sõnul jätkuvalt suurt vaeva.
"Kui vaadata neid kolme generatsiooni, siis ükskõik kui edukas sa ühes generatsioonis oled, ei suuda sa seda edu järgmisse generatsiooni edasi viia, isegi kui sul on palju raha või parima kraadiga inimesed," ütles Jackson. "Vaadake kui keeruline on Google'il sotsiaalmeediasse üle minna ning ma usun, et Facebookil saab olema sama keeruline üleminek mobiilsesse generatsiooni."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmine kuu teatas Facebook, et sotsiaalmeedia külastamiseks kasutatakse üha rohkem mobiilseid seadmeid, kus kuvatakse väga vähe reklaame ning firma finantstulemused võivad sellepärast kannatada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele