Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Baltika kaubamärkidel on potentsiaali"

    Baltika uueks müügidirektoriks saanud Andres Kääri sõnul on kaubamärkidel Baltman ja Ivo Nikkolo suur potentsiaal.

    Järgneb intervjuu Baltika uue müügidirektori Andres Kääriga.
    Kes ja kuidas tööd pakkus?
    Pärast mõnekuulist suhtlemist võimalikul koostöö teemadel tegi Baltika grupi peadirektor Meelis Milder pakkumise.
    Kui kaua pakkumist kaalusite?
    Ei kaalunud kaua. Ma olin selleks ajaks Baltika tegemistega päris hästi kursis ja nagu juba olen öelnud, pean Baltikat kindlasti üheks Eesti ettevõtluse lipulaevaks, kes on suutnud ennast realiseerida ka rahvusvahelistel turgudel – 75% müügist tuleb eksportturgudelt. Ettevõttel on selge siht, mille poole püüelda ning siin on olemas kõik huvitavaks tööks vajalikud elemendid – väljakutse, võimalus rakendada oma aastatega kogunenud teadmisi ja oskusi ning ise midagi veel juurde õppida.
    Millised on teie plaanid Baltika müügidirektorina?
    Täiendavate müügikanalite kaudu kasvamine ja laienemine on Baltika lähiaastate üks strateegilisi eesmärke. Ettevõte on teinud ära väga suure töö oma jaesüsteemi restruktureerimisel ja efektiivsuse kasvatamisel ning lisaks oma jaevõrgu jätkuvale arendamisele paneb Baltika järgmistel aastatel olulist rõhku just multikanalite arendamisele.
    Kindlasti soovin jätkata ja arendada Baltika edukat koostööd seniste peamiste hulgipartneritega. Senine tiim on teinud ära tubli töö ning Mosaici, Ivo Nikkolo ja Baltmani kollektsioonid on müügil Baltikumis, Venemaal, Soomes, mitmetes Kesk-Euroopa riikides ja mujal.
    Kui praegu müüakse hulgimüügi kaudu enim Mosaici brändi kollektsiooni, siis näen suurt potentsiaali ka Ivo Nikkolo ja Baltmani müükide kasvatamiseks.
    Lisaks on minu eesmärk teha pakkumisi uutele rahvusvahelistele hulgi-, frantsiisi- ja kontsessioonioperaatoritele. Frantsiisi puhul on seni tuntud enim huvi Baltika suurima brändi Montoni vastu, mille rahvusvahelist laienemist ja kasvu toetab ka kevadel avatud e-pood.
    Millised eesmärgid olete endale seadnud, milliseid väljakutseid näete? Millised eesmärgid on seatud firma omanike poolt?
    Eesmärk on kasvatada Baltika rahvusvaheliselt konkurentsivõimeliste brändide kollektsioonide müüki läbi uute kanalite. Seni on ettevõte olnud edukas eeskätt hulgimüügi osas, mida plaanin kindlasti veelgi edasi arendada. Lisaks on väljakutse viia brändide kollektsioonid uutesse riikidesse ja kauplustesse läbi frantsiisi- ja kontsessioonipartnerite, mis koostöömudelid on täna Baltikas välja arendamisel.
    Kas omate ka Baltika aktsiaid? Kui ei, siis kas kavatsete neid ka soetada?
    Hetkel ei oma, kuid kaalun kindlasti.
    Hea teada:
    30. juulist alustas Baltika müügidirektorina tööd pikaajalise kaubanduskogemusega Andres Käär, kes vastutab brändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman hulgimüügi kasvatamise, frantsiisi- ja kontsessioonikontseptsioonide eest.
    Käär on varem töötanud Tallinna Kaubamajas ostudirektorina, kus tema ülesandeks oli ostu- ja logistikavaldkonna juhtimine. Enne seda töötas ta Soome Hackman/Iittala kontsernis nii müügidirektori kui tegevdirektori ametikohal, kus tema ülesandeks oli Ida-Euroopa müügivõrgustiku loomine ja jaekontseptsiooni käivitamine, samuti tütarettevõtte loomine Venemaale, ettevõtte arengustrateegia loomine ja elluviimine.
    Baltika on rõivakaubandusettevõte, mis opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette. Baltika opereerib Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas kokku 106 kauplust.
    Autor: Indrek Kald, Joosep Laik
  • Hetkel kuum
Seotud lood

5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.