• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Estonian Airi aasta lõpuks pigem enam ei ole"

    Ettevõtja Jüri Mõisa hinnangul käesoleva aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem olemas ei ole.

    "Mõte liita Air Baltic ja Estonian Air kuuluks nagu kuu pealt kukkunud inimesele – see ei ole praktiline. Nagu nõukogude ajal räägiti, et me hakkame madaltiheasustust tegema! Järgmisena võiks liita Läti, Leedu ja Eesti riigid ära, oleks samuti odavam. Paneks Eesti, Läti ja Leedu kokku, hakkaks ühesuguseid passe välja andma – saaks kulusid kokku hoida," iroonitses Mõis mõtte üle liita naaberriikide lennufirmad.
    Küsimus on Mõisa arvates selles, kas inimesed saavad aru, kui mugav on elada, kui läheduses asub korralike ühendustega lennujaam. „Ja kui sellist jaama ei ole kodu lähedal, siis Tallinna inimestel tuleb hakata samamoodi elama, nagu praegu elavad tartlased. Tuleb väiksema lennukiga või muu transpordiga sõita kuhugi, et saada korralikuma lennuki peale, et jõuda lõpp-punkti. Aga sellest elu seisma ei jää.  Ma ise arvan, et aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem ei ole, kui, et ta on olemas. Leedu eeskuju on meil olemas – oli ka Lithuanian Airlines, mis muutus FlyLALiks ja kadus seejärel. Ja ei juhtunud mitte midagi. Kui ka Estonian Airiga samamoodi läheb, ei juhtu ka sellest midagi maailmarevolutsioonilist, rääkis Mõis.“
    Äripäev küsis päevaküsimusena, mida teha Estonian Airiga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.