Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald'sil ei ole piisavalt head menüüd
Varem sel kuul teatas McDonald's üheksa aasta esimesest üleilmsest vähemalt 12 kuud avatud olnud söögikohtade müügi vähenemisest, kuna ettevõte ei ole toonud turule piisavalt uut menüüd, mis paneks USA tarbijaid rõõmustama. Starbucks on viimastel aastatel meelitanud uusi kliente, Burger King Worldwide on meelitanud McDonald'sist kliente minema peresõbralikumate toitudega, mis on olnud traditsiooniliselt McDonalds'i trump.
McDonalds'i juhatuse esimees Don Thompson, kes võttis juulis ettevõtte juhtimise üle, on surve all, kuna aktsia on kukkunud tänavu 14 protsenti võrreldes Standard & Poor's 500 indeksi 13%se tõusuga. Oktoobris, kui ettevõtte kvartalikasum vastas analüütikute ootustele, teatas Thompson dollari menüü reklaami suurendamisest, et tõsta müüki.
Kriitikud ütlevad, et dollari menüü ei pööra müüki ümber, kuna see lihtsalt julgustab inimesi vähem kulutama, mitte rohkem ostma, mis sööb kasumimarginaali.
Oktoobris ütles ettevõtte juht, et 2013. aasta uus menüü tuleb 2012. aasta omast tugevam. Viimane suur hitt on McCafe kohv.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.