• OMX Baltic0,74%302,28
  • OMX Riga0,4%871,44
  • OMX Tallinn0,12%1 975,39
  • OMX Vilnius1,14%1 188,28
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 100−0,15%8 583,51
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,77
  • OMX Baltic0,74%302,28
  • OMX Riga0,4%871,44
  • OMX Tallinn0,12%1 975,39
  • OMX Vilnius1,14%1 188,28
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 100−0,15%8 583,51
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,77
  • 13.12.12, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aljas: raha on vaja, et kokku hoida

Estonian Airi endise presidendi Andrus Aljase sõnul võib lennufirmal laenuraha selleks vaja minna, et hakata kokku hoidma.
„Selle laenu eest saab edasi lennata. Ma arvan, et see läheb eelkõige jooksvatesse vahenditesse. Seda enam, et investeerimisvajadust Estonian Airil ei ole – pigem on vaja restruktureerida ja see maksab raha,“ sõnas Aljas. Ehk siis: vaja on katta kulud, et hiljem hakata kokku hoidma.
„Küsimus on selles, et protsess on käimas, et küsida Euroopa komisjonilt luba rahasüstiks. Suure tõenäosusega on see pikk protsess, mis võtab aega. Estonian Airi rahaseis –niipalju kui bilansist lugeda saab- ei ole nii hea, et seal saaks rahasüstita hakkama saada. See katab seda võimalikku auku, kuni otsus tuleb,“ sõnas Aljas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele