Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiina esirikkur hakkas toetama jalgpalliklubi ManU
Hiina esirikkur Zong Qinghoule kuuluv joogitootja Hangzhou Wahaha Group sõlmis Inglismaa vutiklubi Manchester Unitediga kolmeaastase sponsorlepingu.
Pudelivett, mahlu ja teed müüva Wahaha suuromaniku Qinghou vara väärtuseks hinnatakse 16,6 miljardit dollarit, mille alusel on ta rikkuselt teine hiinlane, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Sponsorlepingu käigus saab Wahaha teha Hiinas reklaami on Qili nimelisele joogile.
Samas sõlmis jalgpalliklubi ka kolmeaastase sponsorlepingu China Construction Bankiga, mis võib Hiinas lasta välja Manchester United brändiga krediitkaarte.
Hoolimata sellest, et tehingute hinda ei avalikustatud, rallis Manchester Unitedi aktsia New Yorgi börsil eile 5,2%, mis on väärtpaberi suurim päevane tõus pärast möödunud aasta 8. augusti börsidebüüti.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.