Hiina esirikkur Zong Qinghoule kuuluv joogitootja Hangzhou Wahaha Group sõlmis Inglismaa vutiklubi Manchester Unitediga kolmeaastase sponsorlepingu.
Pudelivett, mahlu ja teed müüva Wahaha suuromaniku Qinghou vara väärtuseks hinnatakse 16,6 miljardit dollarit, mille alusel on ta rikkuselt teine hiinlane, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Sponsorlepingu käigus saab Wahaha teha Hiinas reklaami on Qili nimelisele joogile.
Samas sõlmis jalgpalliklubi ka kolmeaastase sponsorlepingu China Construction Bankiga, mis võib Hiinas lasta välja Manchester United brändiga krediitkaarte.
Hoolimata sellest, et tehingute hinda ei avalikustatud, rallis Manchester Unitedi aktsia New Yorgi börsil eile 5,2%, mis on väärtpaberi suurim päevane tõus pärast möödunud aasta 8. augusti börsidebüüti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini