Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aasias söödi vähem burgereid
Maailma suurima burgeriketi McDonald'si vähemalt 13 kuud avatud olnud söögikohtade käive vähenes aprillis aastaga 0,6%, kuna Aasias ja Euroopas einestati seal vähem, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid müügi 0,5% langust. Aasia, Lähis-Ida ja Aafrika üksuse müük vähenes 2,9%. Seal ootasid analüütikud 1,4% müügikadu.
Hiinas on kliendid linnugripi tõttu ettevaatlikumad.
McDonald's teatas, et Aasia languse taga on Hiina linnugripp, kuid nõrgemad olid ka Jaapani ja Austraalia tulemused.
USAs kasvas müük 0,7% ning Euroopas kukkus 2,4%. Analüütikud ootasid vastavalt 0,1 ja 1% müügi vähenemist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.