• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas korraldada edukat allahindlust?

    Kuidas ajastada allahindluskampaaniat nii, et äratada tähelepanu ning et ka klient oleks veel ostuvõimeline?

    1. Vali hoolega allahindluskampaania korraldamise aega. Ole konkurentidest sammu võrra ees. Korraldades kampaania pärast konkurente on klientide tähelepanu raske saavutada ning kui see ka õnnestub, siis on inimeste ostuvõime juba konkurentide poolt suuremas osas realiseeritud.
    2. Paku kliendile toodet/teenust, mida ta ka tegelikult sellel hetkel vajab – talvel mantleid, suvel kleite jne.
    3. Haara kampaaniasse kliendi jaoks piisavalt lai valik tooteid.
    4. Vali kliendi jaoks motiveeriv allahindluse määr – ei ole mõtet meelitada klienti poodi lubadusega soodsateks ostudeks, pakkudes tegelikult vaid marginaalset soodustust. Sel juhul ei pruugi klient järgmisele kampaaniasõnumile enam reageerida.
    5. Pane rõhku kommunikatsioonile – pakkumine peab olema sõnastatud kliendi vajadustest lähtuvalt, olema selge, lihtne ja arusaadav.
    6. Püüa laiema ringi klientide/potentsiaalsete klientide tähelepanu. Sel moel võid köita uusi kundesid, kes ihalevad toodet/teenust, kuid on seni kõhelnud. Sooduskampaania näol võivad nad leida võimaluse toodet/teenust osta.
    7. Anna kliendile, kes toodet/teenust ostma tuleb, allahindluskampaaniast märku nii oma ettevõtte ruumides kui ka seal, kus ta väljaspool poodi liigub – tänaval, veebikeskkondades jne.
    8. Veendu, et suurelt reklaamitud hea hinnaga toodet oleks laos piisavas koguses või et teenindajad jõuaksid teenust kvaliteetselt pakkuda. Samuti, et toote/teenuse kampaaniahind ühtib kassasüsteemis oleva hinnaga.
    9. Väldi kampaania venimajäämist.
    10. Tõsta kindlasti pärast kampaania toimumist toote hind tavatasemele.
    Allikad: Jaanika Terasmaa, Baltika; Ruth Aarma, Selver
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Einar Vallbaum: Narva-Jõesuu muulist sõltub erakordselt palju
Oluline osa Eesti turismitööstuse arengust takerdub Narva-Jõesuu lagunenud muuli taha, mille korrasolust sõltub eestlaste võime oma territoriaalvetes majandada., kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
Oluline osa Eesti turismitööstuse arengust takerdub Narva-Jõesuu lagunenud muuli taha, mille korrasolust sõltub eestlaste võime oma territoriaalvetes majandada., kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
Kulla hind langeb rahatrüki vähendamise ootuses
Kulla hind langes täna enam kui viie nädala madalaima tasemeni, millele aitas kaasa dollari odavnemine. Investorid hoiavad kullal silma peal, sest sellel nädalal toimub Föderaalreservi kohtumine, kust investorid ootavad vihjeid rahapoliitika karmistamise kohta, vahendab Reuters.
Kulla hind langes täna enam kui viie nädala madalaima tasemeni, millele aitas kaasa dollari odavnemine. Investorid hoiavad kullal silma peal, sest sellel nädalal toimub Föderaalreservi kohtumine, kust investorid ootavad vihjeid rahapoliitika karmistamise kohta, vahendab Reuters.
Tootjahinnaindeks tõusis üle 15 protsendi
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Kokutajast Eesti parimaks koomikuks ehk kuidas nali andis Ari Matti Mustonenile elutahte
Eesti professionaalseimaks koomikuks nimetatud Ari Matti Mustonen oli karjääri algusajal halb, kokutas ja oli enne esinemist närvis. Aastate pikkuse järjepideva töö ja enda pidevalt ebamugavatesse olukordadesse viimisega avastas ta, et nali on täitnud ta unistused ja andnud ka elutahte.
Eesti professionaalseimaks koomikuks nimetatud Ari Matti Mustonen oli karjääri algusajal halb, kokutas ja oli enne esinemist närvis. Aastate pikkuse järjepideva töö ja enda pidevalt ebamugavatesse olukordadesse viimisega avastas ta, et nali on täitnud ta unistused ja andnud ka elutahte.