• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • 21.01.14, 14:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam arutab praamihanget

Tallinna Sadama nõukogu hakkab täna kell 15.30 arutama praamide hanget, kinnitas nõukogu liige Tiit Riisalo.
"Täpsemat sisu praegu ei tea. Ma just valmistun selleks," teatas Riisalo Äripäevale vähem kui tund enne istungi algust.
Riigikogu Reformierakonna fraktsiooni esimehe Jaanus Tamkivi sõnul on erakond praamide hanke teemat arutanud ning praegu ollakse seisukohal, et toetada võimalikult soodsat lahendust. "Põhimõtteliselt on ministri (majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts - toim) suund õige, kui soovida vähendada kapitalikulusid. Need võiksid olla väiksemad ja väljenduda ka riigi makstavas dotatsioonis," ütles Tamkivi. Tema sõnul peab kindlasti säilima teenusekvaliteet, mida fraktsiooni esimees pidas täna kõrgeks.
Tamkivi sõnul on variantidena võimalikud nii uute praamide ehitamine kui praegustega jätkamine, sõltumata kehtiva lepingu tähtajast. Kui peaks juhtuma, et 2016. aastaks ei jõuta enam uusi praame ehitada, kuid vastav soov ikkagi säilib, võib riik sõlmida Vjatšeslav Leedo laevafirmaga tavapärasest lühema lepingu kuni uute praamide tulekuni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel nädalal teatas riigikogus majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et laevade soetamine riigi poolt oleks maksumaksjale märgatavalt odavam kui praeguse süsteemiga jätkamine – kokkuhoid tuleb eelkõige praegusega võrreldes odavamatest prahitasudest, mis oleks aastas kolme laeva korral kuus miljonit eurot."Säästetav kuus miljonit eurot aastas moodustaks üle 40% tänasest toetusest ja oleks samas suurusjärgus kogu 2012. aasta piletituluga," ütles Parts.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele