• Jaga lugu:

    Neljapäevane pauk annab lootust ralliks?

    Ühendriikide aktsiaturud võtsid neljapäeval vastu tugeva tagasi­löögi, kui kolm peamist aktsia­indeksit kukkus üle 1,5%. See võib olla signaal raskest aasta ­lõpust, aga samas ennustab üks teine näitaja hoopis tõusu.

    Neljapäeval tegid Standard & Poor’s 500 indeks, Dow Jonesi tööstuskeskmine ja Nasdaqi komposiitindeks läbi suurima kukkumise viimase kahe kuu jooksul. Nädal enne suurt kukkumist sulgusid Dow ja S&P 500 rekordtasemetel.
    Analüütikud ei leia suurele langusele ühest põhjust, kuigi neljapäeval oli kindlasti üks tugev mõjutaja Apple, kelle aktsia odavnes 3,81%. Mõjutasid ka Vene-Ukraina ning Lähis-Ida pinged ning muidugi mõjutas kauplemist S&P 500 kukkumine alla oma 50 päeva keskmise.
    Üldiselt paistavad analüütikud olevat positiivselt meelestatud, vaatamata mitmekordsetele ­uutele kõigi aegade tippudele, mis S&P 500 on sel aastal saavutanud. Reutersi küsitluse järgi on S&P 500 mediaanprognoos aasta lõpuks 2033 punkti. Mingeid üllatusi siin ei ole, sest aasta algusest oleks see 10% tõus, mis on ka enam-vähem ajalooline keskmine. Enamasti prognoositaksegi igal aastal 10% tõusu.
    Investorid ootavad keskpanga järel. Tõus aga ei pruugi olla sirgjooneline, sest investorid ootavad praegu Föderaalreservi monetaarpoliitika normaliseerumist ehk baasintressimäärade tõstmist. Seetõttu võib kauplemine viimastel kuudel volatiilsem olla.
    Üks huvitav indeks ütleb, et neljapäevane langus tähendab head ning võib olla märk viimase pooleteise nädala languse lõppemisest.
    Kui turg langeb, tõuseb turusügavust hindav NYSE Arms Index tavaliselt üle 1,0. Neljapäeval oli indeks 2,15. Üldiselt viitab number üle 2,0, et turul on paanika või pullid kapituleeruvad. Ühtlasi nähakse seda märgina, et müügilaine tipp on saavutatud.
    MarketWatchi andmeil sulgus Arms Index tänavu üle 2,0 kuuel korral – jaanuaris, veebruaris, märtsis, aprillis, mais ja juunis. Sellele järgnesid lühiajalised rallid, mis lõpuks viisid S&P 500 ­uute tippudeni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tulemuste ootus keris indekseid ülespoole
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.