• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.11.15, 15:15

Eesti beebiprintija pälvib välismeedias tähelepanu

Eesti idufirma Wolfprint 3D, kes pakub võimalust 3D-printida oma veel sündimata beebi kujutise, pälvib välismeedias tähelepanu.
3D prinditud beebi kujutis
  • 3D prinditud beebi kujutis Foto: Wolfprint 3D kodulehekülg
CNBC on Eesti start-up'i idee üles korjanud ning kirjutab, et beebi kujutis prinditakse välja ultrahelist saadud info põhjal. Ühe „beebi“ printimine maksab 200 eurot.
Wolfprint 3D juht Timmu Tõke lausus, et idee hakata veel sündimata 3D-beebisid printima tuli sõbralt, kes sellist teenust soovis. Kuigi Tõke lisas, et inimesed ehmuvad enamasti sellist teenust kuuldes ära, on siiski olemas teatud kontingent naisi, kes tahavad oma lapsega sel viisil ühendust luua.
„Inimesed on väga põnevil. Kui me räägime sellest ideest tavaliste inimestega, siis nad tõenäoliselt ehmuvad. Kui me räägime aga raseda naisega, siis nad saavad sellest aru armastavad seda,“ selgitas Tõke Helsingis toimunud Slushi tehnoloogiakonverentsil.
Wolfprint 3D on sõlminud partnerluslepingud juba 47 haiglaga ja kliinikuga, teiste seas pakutakse nimetatud teenust nii Suurbritannias, Hispaanias, Taanis kui ka Norras.
Naised, kes oma veel sündimata beebist 3D-prinditud versiooni soovivad, on reeglina 24.-34. nädalat lapseootel. 
Mõistagi pole tegu esimese korraga, kui välismeedia Wolfprint 3Dst kirjutab. Varem on samal teemal kirjutisi avaldanud ka Daily Mail, Washington Post, Mirror, Toronto Sun ja paljud teised. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele