Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reval Takso juhid hülgasid firma ja koondusid Taxifys

    Reval TaksoFoto: Raul Mee

    Kuu alguses Taxifyst lahkumisest teatanud Reval Takso endised juhid tegid Taxifyga koostöö jätkamiseks endale ühise uue märgi. Juhtide teatel räägib Taxify kasuks populaarsus klientide seas ja juhtidele soodsam hinnastamine.

    „Taxify kaudu tuleb meile rohkem tellimusi kui ühestki teisest taksoäpist,“ ütles üks Revalist lahkunud taksojuhtidest Peep Pilve, kes on taksonduses töötanud 26 aastat. „Vanade taksofirmade loodud rakendused maadlevad alles vigade parandamisega, mis tekitavad palju pahameelt nii klientide kui ka juhtide seas,“ viitas ta ilmselt tänavu kevadel loodud rakendusele TaxiGo, kuhu Reval ja veel mõned väiksemad taksofirmad on koondunud.
    „Lisaks pakub Taxify taksojuhtidele paremat hinda, mis on ka väga oluline. Paljud taksojuhid teevad enda ära elatamiseks 14-16tunniseid tööpäevi. Taxify võimaldab raha säästa ja tööpäevi pisutki lühendada,“ selgitas Pilve.
    Revali endised juhid on Taxify süsteemis punase märgi all, kuhu on koondunud ligi 30 Reval Takso endist juhti. Nende sõnul on ka teistel taksojuhtidel huvi nende tegemise vastu suur.
    „Taxify tulek on muutnud taksonduse turgu,“ tõdes Pilve. „Kõigepealt hakkasid tänu Taxify reitingute süsteemile kaduma ulmelisi hindu küsivad piraattaksod ja ebaviisakad taksojuhid. Nüüdseks on ilmselge, et ka vanade taksofirmade mudel enam ei tööta. Enamik tellimusi tuleb läbi Taxify,“ rääkis Pilve.
    Reval Takso teatas detsembri alguses, et lõpetab koostöö Taxify mobiilirakendusega, kuna ei taha sõita kõrvuti piraattaksodega. Taxify teatel lõpetasid nemad Reval Taksoga koostöö juba mitu päeva varem, kuna taksofirmal olid Taxify ees võlgnevused.
    Varem on Taxifyst lahku löönud Tulika Takso ja Tallink.
    Reval Takso juhatuse liige Alo Tintse ütles siis pressiteate vahendusel, et ettevõte eelistab liituda sellise mobiilirakendusega, mis vahendab professionaalsete litsentseeritud taksode teenuseid ning selleks eelistatakse Taxigod.
     

    Unknown body type: x-im/content-part infopank

    Taxify asutaja Markus Villig ütles toona aga Äripäevale, et maksevõlad tekkisid Reval Takso dispetšerikeskusega, kuid juhtide otsustati teha otse lepingud. „Tegelikult Reval Takso juhid on Taxify rakenduses samamoodi kättesaadavad nagu enne, lihtsalt Reval Takso kui dispetšerikeskus ei ole enam asjaga seotud,“ nentis Villig.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Analüüs: sügis tööstuses võib kujuneda suheliselt ebameeldivaks
Sügis oma väljakutsetega ettevõtetele on ees – suured saavad hakkama, väikestel nii lihtsalt ei lähe, kirjutab KPMG auditi osakonna projektijuht Ilja Fenenko Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Sügis oma väljakutsetega ettevõtetele on ees – suured saavad hakkama, väikestel nii lihtsalt ei lähe, kirjutab KPMG auditi osakonna projektijuht Ilja Fenenko Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Jaapani Softbank kukkus rekordilise kahjumiga käpuli
Jaapani tehnoloogiainvestor SoftBank Group Corp. teatas esmaspäeval rekordilisest enam kui 23 miljardi dollari suurusest kvartalikahjumist, kuna tema Vision Fundi investeeringud kannatasid tehnoloogiaaktsiate hindade languse tõttu.
Jaapani tehnoloogiainvestor SoftBank Group Corp. teatas esmaspäeval rekordilisest enam kui 23 miljardi dollari suurusest kvartalikahjumist, kuna tema Vision Fundi investeeringud kannatasid tehnoloogiaaktsiate hindade languse tõttu.
Reaalajas börsiinfo
Raadiohitid: ostuidee karuturul ja tippjuhtimise vähem nähtav pool
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Leedu vedajad hädas riiulifirmadest tööjõuvahendajatega
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Raadiohitid: ostuidee karuturul ja tippjuhtimise vähem nähtav pool
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.