Maarit Eerme • 1. veebruar 2016
Jaga lugu:

Kes võitis kasutajasõbraliku e-poe tiitli?

Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja Rahva Raamatu e-äri müügi- ja arendusjuht Toomas Aasmäe andsid parimatele auhinna.  Foto: Maarit Eerme

28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbraliku e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.

Kasutajasõbralik e-pood valiti Eesti e-kaubanduse liidu liikmete hulgast ning žürii analüüsis finaali pääsenud 34 e-kauplust kaheksa kriteeriumi alusel. Vaata, kes olid finaalis SIIT.

E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti) Üldine disainÜldine kasutusmugavus/loogikaKättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgusKlienditeenindus telefoni/chat'i/e-posti teel, vastamise kiirusToodete esitlemise kvaliteet (fotod, eri vaated jne)Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju välju on vaja täita jne)Veebipoe kasutamise kiirus

Lisaks tehti igast finaali pääsenud e-poes testost, mis hiljem tagastati.

Kõige kasutajasõbralikumaks e-poeks kuulutati Rahva Raamat.

Vaata Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kes on kümne kategooria kasutajasõbralikumad e-kauplused, ning põhjendust, mis nende e-poodide juures oli head.

Jaga lugu:
Hetkel kuum