28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbraliku e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.

- Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja Rahva Raamatu e-äri müügi- ja arendusjuht Toomas Aasmäe andsid parimatele auhinna.
- Foto: Maarit Eerme
Kasutajasõbralik e-pood valiti Eesti e-kaubanduse liidu liikmete hulgast ning žürii analüüsis finaali pääsenud 34 e-kauplust kaheksa kriteeriumi alusel. Vaata, kes olid finaalis
SIIT.E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti) Üldine disainÜldine kasutusmugavus/loogikaKättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgusKlienditeenindus telefoni/chat'i/e-posti teel, vastamise kiirusToodete esitlemise kvaliteet (fotod, eri vaated jne)Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju välju on vaja täita jne)Veebipoe kasutamise kiirus
Lisaks tehti igast finaali pääsenud e-poes testost, mis hiljem tagastati.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kõige kasutajasõbralikumaks e-poeks kuulutati Rahva Raamat.
Vaata
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kes on kümne kategooria kasutajasõbralikumad e-kauplused, ning põhjendust, mis nende e-poodide juures oli head.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!