Regio teatas täna, et nende kaarditegijate meeskond ostis osa ettevõttest välja, mis tähendab, et Regio jaguneb - uus ettevõte teeb kaarte ja töötleb geoinfot, senistele omanikele jääv osa muudab nime ja hakkab tegelema tarkvaraga.
- Regio on tuntud kui kaartide tootja. Foto: PantherMedia/Scanpix
“Klientide jaoks muutusi ei ole – teiega tegelevad edasi samad inimesed kes siiani”, kinnitavad Reach-U ja Regio juhid ühest suust.
Senine AS Regio hakkab edaspidi nime kandma AS Reach-U. Kaarditegijate välja ostetud osast saab OÜ Regio. Reach-U/Regio asutaja Teet Jagomägi põhjendas kaardilahenduste osakonna müüki sooviga keskenduda paremini uudse tehnoloogiaga suurte IT-lahenduste tegemisele mobiilioperaatoritele üle maailma.
Regio juhi Leida Lepiku sõnul on kogu kaarditegijate meeskond innustunud valdkonnast, kus nad iga päev töötavad „Soovime pakkuda edasi kvaliteetseid kartograafilisi tooteid kogu maailmas. Kindlasti jätkame Eestis Regio teede atlaste väljaandmist, seinakaartide tootmist ning erinevate ruumiandmete müüki. Kaardirakendusi pakume koostöös Reach-U ja mitme teise tarkvaraarendajaga,“ selgitas ta Regio perspektiive. Samuti soovitakse olla endiselt hea partner riigiasutustele ja avalikule sektorile.
Regio OÜ tegevusvaldkondadeks on Regio kaubamärgi all kaartide loomine ja kirjastamine, geoinfo kogumine, töötlemine ja visualiseerimine. Ettevõttes töötab 17 inimest. Omanikeringi kuulub kuus Regio töötajat, kellest kaks on ettevõttes töötanud asutamisest peale, st 25 aastat. 2016. aasta prognoositav käive on ca 500 000 eurot. Kokku turustatakse kaarte 6 riiki üle maailma.
Reach-U on tegev 34 riigis üle maailma, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Peamisteks klientideks on 25 mobiilioperaatorit neljal kontinendil, töötajaid on 51.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.