• OMX Baltic−0,79%300,02
  • OMX Riga−0,78%879,99
  • OMX Tallinn−0,27%2 057,78
  • OMX Vilnius0,03%1 192,9
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,38%8 809,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic−0,79%300,02
  • OMX Riga−0,78%879,99
  • OMX Tallinn−0,27%2 057,78
  • OMX Vilnius0,03%1 192,9
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,38%8 809,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 24.05.16, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam leppis kokku laevade valmimise uued tähtajad

Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad OÜ ja Remontowa laevatehas Poolas leppisid kokku saarte vahel sõitma hakkavate parvlaevade uued valmimistähtajad - 1. september ja 1. detsember, teatas Tallinna Sadam pressiteates.
Üks parvlaevadest, mis praegu Virtsu ja Kuivastu liinil sõidab, on Saaremaa.
  • Üks parvlaevadest, mis praegu Virtsu ja Kuivastu liinil sõidab, on Saaremaa.
  • Foto: Andras Kralla
TS Laevad juhatuse esimehe Kaido Padari kinnitusel saabub üks Poolas ehitatavatest parvlaevadest Eestisse septembris ning alustab teenindamist Virtsu-Kuivastu liinil alates 1. oktoobrist, teise parvlaeva valmimistähtaega on lükatud edasi kolm kuud. „Antud muudatused olid vajalikud selleks, et tagada vähemalt ühe parvlaeva valmimine õigeaegselt. Ehitusgraafikud on väga pingelised, töötame selle nimel, et alates 1. oktoobrist oleks mandri ja suursaartevahelistel liinidel opereerimas vähemalt kolm uutest parvlaevadest,“ selgitas Padar.
„Ühtlasi suurendasime kolmekordseks trahve lepingu rikkumise ehk laevade valmimise võimaliku hilinemise korral ning tõime ettepoole trahvide rakendumise tähtajad,“ kommenteeris Kaido Padar Remontowa laevatehasega sõlmitud lepingulisas toodud muudatusi.
TS Laevad OÜ hinnangul on Türgis Sefine laevatehases ehitatavate parvlaevade valmimine graafikus. Ettevõte tegeleb aktiivselt ka varuplaaniga, et tagada parvlaevaliiklus nõutud tingimustel alates 1. oktoobrist kuni neljanda uue parvlaeva liiniletulekuni detsembris.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TS Laevad OÜ on Tallinna Sadama tütarettevõte, mis alustab 1. oktoobrist 2016 parvlaevaliikluse opereerimist Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel. Selleks otstarbeks on tellitud kaks uut parvlaeva „Tõll“ ja „Piret“ Poola laevatehasest Remontowa ning 2 uut parvlaeva „Leiger“ ja „Tiiu“ Türgi laevtehasest Sefine.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele