Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Danske lõpetab jaekliendi programmid
Danske keskendub ettevõtetele.Foto: Reuters/Scanpix
Pank ei ava edaspidi jaeklientidele uusi arvelduskontosid ning 3. oktoobrist lõpevad kliendiprogrammid Danske Standard ja Danske Premium, teatas Danske Bank.
Danske Bank teatas 2015. aasta veebruaris, et keskendub Balti riikides äriklientide teenindamisele. Panga strateegia kohaselt on tänaseks kasvanud ettevõtete panganduse ärimahud ja pank teeb investeeringuid IT-süsteemidesse. Järgmine etapp näeb ette jaekliendi programmide lõpetamise käesoleval sügisel.
Programmidega kaasnenud soodustused lõpevad samal kuupäeval ja edaspidi saab pank osutada klientidele teenuseid vastavalt panga hinnakirjale.
Danske Banki Balti panganduse juhi Ivar Pae sõnul on pank otsustanud keskenduda keskmiste ja suuremate ärimahtudega ettevõtetele ning lõpetab konkureerimise jaeklienditurul. „On möödunud pea poolteist aastat sellest, kui teavitasime oma keskendumisest ettevõtetele. Tänaseks oleme kasvatanud oma äri ettevõtetega ja oleme jätkuvalt veendumusel, et kui soovid midagi väga hästi teha, siis tuleb vaid sellele valdkonnale keskenduda,“ lisas Pae.
Pangaga sõlmitud lepingud kehtivad edasi, kuid alates 3. oktoobrist 2016 ei sõlmi pank enam jaeklientidega uusi lepinguid ja kehtivaid lepinguid enam ei pikendata. Seega näiteks pangakaardid, hoiused ja reisikindlustus enam ei pikene.
Vajaliku lisainfo leiavad kliendid panga kodulehelt rubriigist „Eraisikule“.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.