• Jaga lugu:

    E-poe pidajat aitavad K-küsimused

    Hansaposti e-pood on Eesti suurima käibega e-kauplusi. Esilehelt leiab nii info allahindluste kohta kui ka hetke sooduspakkumised.Foto: hansapost

    E-pood on äri nagu iga teine, kus idee on pandud teenima. Samas on see täis lõputuid võimalusi, sest asukohast sõltumata võid teenindada tarbijaid kogu maailmas - sul on miljoneid potentsiaalseid kliente!

    Kuid valesti sihtides võid olla ainus inimene sel planeedil, kes sinu vingest e-poest üldse midagi kuulnud on.
    Eeldades, et e-pood on üle saanud koera sabast, s.t jõudnud müügikäibeni, mida tõsta, tasub üle kontrollida mõned K-küsimused ehk defineerida oma seis:
    Klient (kes on e-poe klient, kus ta liigub, mida eelistab?)Kaup (kas valik on piisav, milline on nõudlus, kas kvaliteet vastab ootustele?)Kulu (millised on vajalikud investeeringud, kust tuleb raha, kuidas suurendada efektiivsust?)Kommunikatsioon (kus, kuidas ja kui tihti kliendiga suheldakse?)Konkurent (kes on konkurendid, mis on nende tugevused ja nõrkused?)
    Distantsilt võib tunduda, et e-kaubandus on madala sisenemisbarjääriga püsikuludeta äri, mida võib edukalt hobi korras pidada. Tihti on aga panus võrdelises seoses tulemusega ja nii võib müügikäibe lennukas kasv jäädagi vaid võbelevaks sooviks sünnipäevatordil küünalt puhudes. E-kaubanduses kehtib hästi käibetõde – kes (targalt) tööd teeb, see rõõmu näeb.
    Loe pikemalt e-poe käibe kasvatamisest Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kooliõed imestavad jokutamise üle laste kaitsesüstimisel
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.