• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 17.03.17, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juhtimismõtleja: 20-80 loogika on iganenud!

Unusta teadmine, et 20% klientidest toovad 80% tulu – soovitab juhtimismõtleja professor Alf Rehn, kes esines turunduskonverentsil Password.
Alf Rehni sõnul ei tule mugavustsoonis püsijatel asjad enam välja.
  • Alf Rehni sõnul ei tule mugavustsoonis püsijatel asjad enam välja.
Tema sõnul on uus Pareto-loogika on hoopis selline, et 0,5% klientidest võib tuua 90% tulu. „See tõestab, et vähemustes peitub võlu,“ lisas ta.
Rehn tõi näite oma elust: “Enamik tänapäeva kampaaniaid on suunatud mulle ja mu pojale, kes on 21aastane – valge keskklass, kellel peaks justkui raha olema. Minul on aga ohtralt võlgu ning pojal pole lihtsalt raha. Kellel aga on palju raha, on minu vana ema, kuid turundajad eiravad teda täiega, sest meid on niimoodi treenitud, et vanainimestel pole nagunii raha ja targem on neid mitte torkida.“
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rehni sõnul on kõik ühel nõul, et maailm on muutunud: toimuvad ootamatud nihked tarbijate eelistustes ja trendides, aga turundajad kipuvad tulevikule mõeldes keskenduma tuttavale stsenaariumile ning toetuma strateegiaid luues senistele teadmistele, kogemustele ja üldistele soovitustele.
Rehni sõnul on see aga täielik bullsh* t. Miks? “Esiteks on mingite soovituste või parimate praktikate järgi tegutsemine lihtsalt mugavusstsoonis püsimine, mis ei anna enam tulemusi. Me ei saa rääkida tulevikust kui ennustavast nähtusest. Tulevik ei kulge enam nende mudelite järgi, mida hetkel nii loogiliseks peame – kõik muutub ja areneb nii kiiresti, et pole võimalik ennustada tarbijatrende kui praeguse lineaarset edasiarendust.“
Millise lahenduse Rehn pakub, loe teemaveebist Best Marketing.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele