Ülirikkad ei shoppa Amazonis, ei otsi kaaslast traditsioonilisest Tinderist ega näita oma edevat elu Instagramis.
Selgub, et maailma rikkam kontingent ei poodle ega ela sotsiaalelu päris seesugustel veebisaitidel nagu nii-öelda lihtsurelikud. Nende jaoks on loodud sisuliselt oma versioon Amazonist, kus saab osta ülikalleid autosid, kellasid, jahte ja kõike muud luksuslikku, mida tavainimene endale soetada suure tõenäosusega ei jõua. Samuti võivad nad oma tegemisi jagada äppi Rich Kids vahendusel, mis on sisuliselt rikastele mõeldud Instagram. Ja ka kaaslast ei otsita Tinderist, selleks on Luxy.
Kust osta 300 000 dollarist autot?
Ülirikkad inimesed ostlevad sellisel veebisaidil nagu James Edition, kust saab endale soetada näiteks 18 miljonit dollarit maksva eralennuki või 52 miljonit dollarit maksva jahi. Jah, nii kalleid oste saab teha veebipoes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tegelikult on päris huvitav ringi vaadata e-kauplustes, kus hinnad võtavad silma kirjuks. Saidil saab otsida endale huvi pakkuvaid sõidukeid või esemeid ning neid reastada näiteks brändi järgi.
Neile, kellele meeldivad näiteks vanad BMW-d, võivad osta 1987. aasta 6. seeria BMW, millel on 3,5 liitrine mootor. Hinnaks pea 50 000 eurot. Maanteeratsu asub Hispaanias. Veebisaidi kõige kallim auto näib aga olevat 2015. aasta Ferrari FXX-K, mille saab endale soetada juba 4,45 miljoni dollari eest.
Näib, et James Edition on hoolitsenud ka selle eest, et ostjad mugavalt oma luksuskaubale järele jõuaksid. Nii saab portaali kaudu saab endale broneerida lennupiletid ja hotelli.
Kui autod ja ka näiteks käekellad või helikopterid tunduvad liiga tavapärased, võib saidil külastada ka kategooriat “Extraordinaire”, kus pakutakse müügiks eriti kalleid ja mõneti isegi jaburaid asju. Seal kategoorias on selle loo kirjutamise hetkel küll vaid kaks toodet, ent üks neist püüab pilku tõesti – selleks on tool, mis on kokku pandud Kalažnikovi automaatidest. Hind kokkuleppel.
Rikaste Instagram
Mis mõtet on olla rikas, kui sellega teiste ees eputada ei saa? Kui keskmised inimesed lähevad Instagrami, et oma elu ja edu teistega jagada, on superrikastele loodud oma versioon pildijagamiskeskkonnast. Selleks portaaliks on üpriski asjakohase nimega Rich Kids, mis saidi külastamisel ütleb: “ole inspireeritud tõeliselt rikastest ja kuulsatest”.
Konto omamine Rich Kidsis on kallis: kuumaks on 1000 dollarit. Hinna kehtestamise eesmärk on üksnes see, et saidi kasutajad oleksid eranditult ülirikkad.
Kohtama rikkuriga
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui mujal maailmas ja ilmselt ka Eestis on Tinder populaarne, on taoline kohtamiskeskkond ka ülirikastel. Nemad kasutavad aga äppi Luxy, mida on nimetatud nii “Eliidi Tinderiks” kui ka “Tinderiks, kus vaestel kohta pole”.
Äppi loojad kinnitavad, et ükski selle kasutaja ei teeni aastas alla 500 000 dollari ning 41% kasutajatest teenib aastas vähemalt miljon dollarit.
Siiski näib, et rikas olemisest ei piisa, et saidi kasutajaks sobida. Aastal 2015 kirjutas portaal PR Newswire, et Luxy kustutas 40 000 inimese kontod, kuna nood olid kas liiga vaesed või liiga koledad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!