• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.05.18, 10:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EVR Cargo tulemustega rahul

EVR Cargo teatas, et nende mulluse majandusaasta kulumieelne ärikasum (EBITDA) oli 5,5 miljonit eurot ning kahjum ligi 1,1 miljonit eurot - seda on ligi miljoni euro võrra vähem, kui prognoositud.
Tehnika lahtisel veeremil Ülemiste kaubajaamas.
  • Tehnika lahtisel veeremil Ülemiste kaubajaamas.
  • Foto: Rain Dorbek, EVR Cargo
Kontsern teatas, et tänavuse esimese nelja kuu puhaskasum on ligi 2 miljonit eurot.
Mulluseks majandusaastaks prognoosis riigiettevõte üle 2 miljoni eurost kahjumit, sest Lätis langesid kaubamahud ning Venemaa suunas eksportkauba osaliselt Soome. Ka kütuseaktsiisi tõus veebruaris ning palgasurve suurendasid kulusid.
"Olime suure surve all, kuid aasta lõppes prognoositust oluliselt väiksema kahjumiga. Tugev areng meie kolmel ärisuunal - kaubavedu, vagunite ja veeremi remont - on hoidnud ettevõtet novembrist alates jooksvalt kasumis. Kaubavedude maht on eelmise aasta teisest poolest tänu uutele kaupadele ja konteinervedudele stabiilselt tõusnud. Alustasime Eesti-siseste vedudega, oleme suurklientidele vedanud üle 15 000 tonni killustikku ning testime Tartu-Muuga-Tartu konteinerrongi, mille vastu on klientidel suur huvi," kommenteeris EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mullu olid olulised kaubagrupid, nii nagu ka aasta varem, Eestit transiidina läbivad väetised, mineraalsed kütused ning Eesti toodetud põlevkivi. Ka raudteedel veetud kaubaveo maht jäi aasta varasemaga samale tasemele.
Vagunite renditurul jätkus mullu nõudluse kasv: rendile anti ligi 1500 vagunit (võrreldes 2016. aastaga kasv 71%).
EVR Cargo on Eesti juhtiv raudtee-ettevõte, mille ärisuunad on kaubavedu, vedurite ja vagunite remont ja ehitus ning vagunirent. Ettevõte annab tööd 670 inimesele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele