• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 30.10.18, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Loik lahkub Tallinna Sadamast

Tallinna Sadamas saartevahelise praamiliikluse käivitanud Mart Loik lahkub detsembri alguses ettevõttest, tema asemel tõuseb sadama tütarfirma TS Laevade juhatusse parvlaeva Tiiu kapten Guldar Kivro.
Mart Loigu asemele tuleb Tiiu parvlaeva kapten Guldar Kivro
  • Mart Loigu asemele tuleb Tiiu parvlaeva kapten Guldar Kivro
  • Foto: Tallinna Sadam
„Usume, et Mart sai koos meiega suurepärase kogemuse ja ta võib rahuloluga tagasi vaadata. Tänaseks on kõik uued parvlaevad juba pea poolteist aastat olnud liinil ja edaspidi tuleb enam pöörata tähelepanu operatiivtegevustele ning teenuse edasisele arendamisele. Soovime Mardile uusi põnevaid väljakutseid tema edasises karjääris,“ ütles Tallinna Sadama juht Valdo Kalm pressiteate vahendusel.
Enam kui 20aastase merenduskogemusega Loik jõudis Tallinna Sadamas töötada kolm aastat ja tema tähtajaline leping lõpeb 7. detsembril.
TS Laevad juhatuse esimees Jaak Kaabel tegi nõukogule ettepaneku nimetada laevandusvaldkonna juhiks parvlaev Tiiu kapten Guldar Kivro, kes projektijuht-kaptenina samuti osales uute parvlaevade ehitamisel ning on alates parvlaeva Tiiu Türgist Eestisse toomisest ja liinile tulekust kuni tänaseni olnud selle laeva kapten.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Guldar on olnud ettevõttes alates 2016. aastast ning hoidnud silma peal nii parvlaevade ehitusel kui ka ühe laeva kaptenina toimetanud parvlaeva Türgist Eestisse. Ta tunneb meie parvlaevade hingeelu ja ettevõtte töökorraldust, tal on vajalikud merendusalased teadmised ning on näidanud end ettevõtliku ja võimeka inimeste juhina,“ märkis Kaabel.
Guldar Kivro lõpetas Eesti Mereakadeemia aastal 2005. Alustas vahitüürimehena laevafirmas Tallink, seal tõusis edasi vanemtüürimeheks ning aastatel 2013–2016 on sõitnud merd kaptenina erinevatel offshore-laevadel peamiselt Põhjamerel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele