• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,45
  • DOW 300,16%46 092,5
  • Nasdaq 1,07%22 498,75
  • FTSE 1000,14%9 221,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,45
  • DOW 300,16%46 092,5
  • Nasdaq 1,07%22 498,75
  • FTSE 1000,14%9 221,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • 30.10.18, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Loik lahkub Tallinna Sadamast

Tallinna Sadamas saartevahelise praamiliikluse käivitanud Mart Loik lahkub detsembri alguses ettevõttest, tema asemel tõuseb sadama tütarfirma TS Laevade juhatusse parvlaeva Tiiu kapten Guldar Kivro.
Mart Loigu asemele tuleb Tiiu parvlaeva kapten Guldar Kivro
  • Mart Loigu asemele tuleb Tiiu parvlaeva kapten Guldar Kivro
  • Foto: Tallinna Sadam
„Usume, et Mart sai koos meiega suurepärase kogemuse ja ta võib rahuloluga tagasi vaadata. Tänaseks on kõik uued parvlaevad juba pea poolteist aastat olnud liinil ja edaspidi tuleb enam pöörata tähelepanu operatiivtegevustele ning teenuse edasisele arendamisele. Soovime Mardile uusi põnevaid väljakutseid tema edasises karjääris,“ ütles Tallinna Sadama juht Valdo Kalm pressiteate vahendusel.
Enam kui 20aastase merenduskogemusega Loik jõudis Tallinna Sadamas töötada kolm aastat ja tema tähtajaline leping lõpeb 7. detsembril.
TS Laevad juhatuse esimees Jaak Kaabel tegi nõukogule ettepaneku nimetada laevandusvaldkonna juhiks parvlaev Tiiu kapten Guldar Kivro, kes projektijuht-kaptenina samuti osales uute parvlaevade ehitamisel ning on alates parvlaeva Tiiu Türgist Eestisse toomisest ja liinile tulekust kuni tänaseni olnud selle laeva kapten.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Guldar on olnud ettevõttes alates 2016. aastast ning hoidnud silma peal nii parvlaevade ehitusel kui ka ühe laeva kaptenina toimetanud parvlaeva Türgist Eestisse. Ta tunneb meie parvlaevade hingeelu ja ettevõtte töökorraldust, tal on vajalikud merendusalased teadmised ning on näidanud end ettevõtliku ja võimeka inimeste juhina,“ märkis Kaabel.
Guldar Kivro lõpetas Eesti Mereakadeemia aastal 2005. Alustas vahitüürimehena laevafirmas Tallink, seal tõusis edasi vanemtüürimeheks ning aastatel 2013–2016 on sõitnud merd kaptenina erinevatel offshore-laevadel peamiselt Põhjamerel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele